SPÓŁDZIELCZA GRUPA MARKETINGOWA BULWA KRS
0000116224
NIP
8792326720
REGON
871628184

Podsumowanie

aktywa
1,5 mln
przychód
6,7 mln
zysk
190 tys.
wartość firmy
5,5 mln
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
CZERNIKOWO
Adres
UL. MIKOŁAJA REJA, 37
Kod pocztowy
87-640
Rejestracja
2002-06-06
Rozpoczęcie działalności
2002-09-01
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁDZIELNIA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ SKŁADA PREZES LUB WICEPREZES ZARZĄDU
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Spółdzielcza grupa marketingowa bulw osiągnęła 6 694 380 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 694 380 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 504 365 zł.
Zysk netto wyniósł 190 015 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 823 087 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 694 380 zł w 2022 roku.
• 4 768 370 zł w 2021 roku.
• 3 658 309 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 64 232 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 190 015 zł w 2022 roku.
• 406 093 zł w 2021 roku.
• -136 032 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spółdzielcza grupa marketingowa bulw wynosi 5 539 305 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 316 324 zł a 16 735 950 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 630 120 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 539 305 zł w 2022 roku.
• 5 558 439 zł w 2021 roku.
• 3 209 629 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Spółdzielcza grupa marketingowa bulw wyniosła 1 494 868 zł.
a
ktywa trwałe to 685 754 zł.
a
ktywa obrotowe to 809 114 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 494 868 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 421 766 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 073 102 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -237 835 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 494 868 zł w 2022 roku.
• 2 345 748 zł w 2021 roku.
• 2 693 001 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Spółdzielcza grupa marketingowa bulw wyniosły 1 073 102 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 494 868 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -143 680 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 073 102 zł w 2022 roku
• 1 338 879 zł w 2021 roku
• 1 665 326 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
• 62% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Spółdzielcza grupa marketingowa bulw wykazała przychody na poziomie 6 694 380 zł.
Organizacja zarobiła 190 015 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 190 015 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 10 986 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Spółdzielcza grupa marketingowa bulw wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Uprawa warzyw, włączając melony oraz uprawa roślin korzeniowych i roślin bulwiastych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.4%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do SPÓŁDZIELCZA GRUPA MARKETINGOWA BULW

Organizacja Numer KRS
1
0000675995
2
0000341948
3
0000041368
4
0000820103
5
0000349841
6
0000151150
7
0000311791
8
0000381910
9
0000294071
10
0000125157
11
0000266910
12
0000152215
13
0000690090
14
0000901081
15
0000294577
16
0000602743
17
0000373969
18
0000200513
19
0000835081
20
0000023855
21
0000670850
22
0000515930
23
0000962642
24
0000234669
25
0000538535
26
0000602289
27
0000722941
28
0000885301
29
0000148896
30
0000186139