Organizacja Spółdzielcza Grupa Marketingowa Bulwa osiągnęła 10 754 738 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 754 663 zł. Pozostałe przychody to 75 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 695 142 zł.
Zysk netto wyniósł 59 521 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 167 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 754 738 zł w 2024 roku.
• 8 463 727 zł w 2023 roku.
• 6 694 380 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 27 238 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 59 521 zł w 2024 roku.
• 447 127 zł w 2023 roku.
• 190 015 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Spółdzielcza Grupa Marketingowa Bulwa wynosi 89 tys. zł.
EBITDA Spółdzielcza Grupa Marketingowa Bulwa wynosi 112 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
31 464 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 89 468 zł w
2024 roku.
• 471 043 zł w
2023 roku.
• 190 369 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
6384 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 111 962 zł w
2024 roku.
• 493 537 zł w
2023 roku.
• 239 911 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spółdzielcza Grupa Marketingowa Bulwa wynosi 8 218 518 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
595 209 zł a 26 886 846 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 832 831 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 218 518 zł w 2024 roku.
• 8 192 760 zł w 2023 roku.
• 5 539 305 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Spółdzielcza Grupa Marketingowa Bulwa wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2024 roku.
• 1,89% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spółdzielcza Grupa Marketingowa Bulwa wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,100% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2024 roku.
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Spółdzielcza Grupa Marketingowa Bulwa charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Spółdzielcza Grupa Marketingowa Bulwa wynosi 191 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 12 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 430 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 12 tys. zł a 430 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
27 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 191 tys. zł w 2024 roku.
• 180 tys. zł w 2023 roku.
• 88 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 12 tys. zł w 2024 roku.
• 71 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 430 tys. zł w 2024 roku.
• 339 tys. zł w 2023 roku.
• 268 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 193 969
zł.
Koszty operacyjne Spółdzielcza Grupa Marketingowa Bulwa wyniosły 10 665 195
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
19 581 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 193 969 zł w 2024 roku
• 126 611 zł w 2023 roku
• 33 330 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
2% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spółdzielcza Grupa Marketingowa Bulwa wyniosła 2 012 583 zł.
a
ktywa trwałe to 640 765 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 371 818 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 012 583 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 080 812 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 931 772 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -95 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 012 583 zł w 2024 roku.
• 2 126 737 zł w 2023 roku.
• 1 494 868 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spółdzielcza Grupa Marketingowa Bulwa wyniosły 931 772 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 012 583 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -122 818 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 931 772 zł w 2024 roku
• 1 111 047 zł w 2023 roku
• 1 073 102 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2024 roku
• 52% w 2023 roku
• 72% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spółdzielcza Grupa Marketingowa Bulwa wykazała przychody na poziomie 10 754 738 zł.
Organizacja zarobiła 76 948 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 427 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 59 521 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2490 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 427 zł w 2024 roku
• 14 953 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Spółdzielcza Grupa Marketingowa Bulwa wykazała zysk netto większy niż 66% organizacji z branży "Uprawa warzyw, włączając melony oraz uprawa roślin korzeniowych i roślin bulwiastych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
SPÓŁDZIELCZA GRUPA MARKETINGOWA BULW