SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Sano marketing osiągnęła 7 513 108 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 507 443 zł. Pozostałe przychody to 5665 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 450 548 zł.
Zysk netto wyniósł 2 056 896 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 050 390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 513 108 zł w 2024 roku.
• 6 788 319 zł w 2023 roku.
• 7 335 571 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -341 296 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 056 896 zł w 2024 roku.
• 712 631 zł w 2023 roku.
• 1 144 831 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Sano marketing wynosi 4,05 mln zł.
EBITDA Sano marketing wynosi 6,1 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
216 133 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 4 053 466 zł w
2024 roku.
• 2 353 276 zł w
2023 roku.
• 2 855 233 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sano marketing wynosi 32 725 374 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
11 269 662 zł a 103 941 617 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 035 996 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 32 725 374 zł w 2024 roku.
• 25 322 450 zł w 2023 roku.
• 27 378 884 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sano marketing wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2024 roku.
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,14% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3600
zł.
Koszty operacyjne Sano marketing wyniosły 3 453 977
zł.
Wynagrodzenia stanowią 0%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
514 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3600 zł w 2024 roku
• 3600 zł w 2023 roku
• 3600 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sano marketing wyniosła 43 036 856 zł.
a
ktywa trwałe to 42 068 819 zł.
a
ktywa obrotowe to 968 037 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 43 036 856 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 25 985 404 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 051 452 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 946 878 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 43 036 856 zł w 2024 roku.
• 43 822 685 zł w 2023 roku.
• 43 104 111 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 54%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sano marketing wyniosły 17 051 452 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 43 036 856 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 574 281 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 051 452 zł w 2024 roku
• 19 894 176 zł w 2023 roku
• 19 225 205 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2024 roku
• 45% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sano marketing wykazała przychody na poziomie 7 513 108 zł.
Organizacja zarobiła 2 686 096 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 629 200 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 056 896 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -14 280 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 629 200 zł w 2024 roku
• 35 941 zł w 2023 roku
• 257 775 zł w 2022 roku
Organizacja Sano marketing wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.09%.