SANO MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000106419
NIP
6690503123
REGON
008121967

Podsumowanie

aktywa
43,8 mln
przychód
6,8 mln
zysk
713 tys.
wartość firmy
25,3 mln
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. PROJEKTOWA, 1
Kod pocztowy
20-209
Rejestracja
2002-04-15
Rozpoczęcie działalności
1989-04-19
Kapitał zakładowy
3130000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE CO NAJMNIEJ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sano marketing osiągnęła 6 788 319 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 782 523 zł. Pozostałe przychody to 5795 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 069 893 zł.
Zysk netto wyniósł 712 631 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 346 253 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 788 319 zł w 2023 roku.
• 7 335 571 zł w 2022 roku.
• 3 737 747 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -622 223 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 712 631 zł w 2023 roku.
• 1 144 831 zł w 2022 roku.
• -2 121 164 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sano marketing wynosi 25 322 450 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 7 126 308 zł a 95 714 035 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 442 483 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 322 450 zł w 2023 roku.
• 27 378 884 zł w 2022 roku.
• 19 542 387 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sano marketing wyniosła 43 822 685 zł.
a
ktywa trwałe to 43 385 958 zł.
a
ktywa obrotowe to 436 726 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 43 822 685 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 928 509 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 894 176 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 402 330 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 43 822 685 zł w 2023 roku.
• 43 104 111 zł w 2022 roku.
• 54 374 442 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sano marketing wyniosły 19 894 176 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 43 822 685 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 143 782 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 894 176 zł w 2023 roku
• 19 225 205 zł w 2022 roku
• 31 640 368 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
• 58% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sano marketing wykazała przychody na poziomie 6 788 319 zł.
Organizacja zarobiła 748 572 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 35 941 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 712 631 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -115 536 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 35 941 zł w 2023 roku
• 257 775 zł w 2022 roku
• 319 zł w 2021 roku

Organizacja Sano marketing wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Elpro Development posiada 6260 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 30.12.2021 jest Elpro Development kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.06.2021 do 30.12.2021 był Elpro Development kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 18.06.2020 do 22.06.2021 najwięcej udziałów posiadał Elpro Development . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do SANO MARKETING