Organizacja Universal music publishing osiągnęła 32 410 867 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 31 533 997 zł. Pozostałe przychody to 876 870 zł.
Całkowite koszty wyniosły 27 955 454 zł.
Zysk netto wyniósł 3 578 543 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 955 899 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 32 410 867 zł w 2022 roku.
• 26 113 978 zł w 2021 roku.
• 29 268 547 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -349 006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 578 543 zł w 2022 roku.
• 1 747 532 zł w 2021 roku.
• 2 779 820 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Universal music publishing wynosi 39 101 082 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 179 664 zł a 81 027 168 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 846 980 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 39 101 082 zł w 2022 roku.
• 26 205 852 zł w 2021 roku.
• 32 987 266 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Universal music publishing wyniosła 37 917 819 zł.
a
ktywa trwałe to 3 155 784 zł.
a
ktywa obrotowe to 34 762 036 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 37 917 819 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 239 551 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 33 678 268 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 850 743 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 37 917 819 zł w 2022 roku.
• 15 018 189 zł w 2021 roku.
• 18 074 241 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 84%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Universal music publishing wyniosły 33 678 268 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 37 917 819 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 301 706 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 33 678 268 zł w 2022 roku
• 12 609 649 zł w 2021 roku
• 14 933 413 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2022 roku
• 84% w 2021 roku
• 83% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Universal music publishing wykazała przychody na poziomie 32 410 867 zł.
Organizacja zarobiła 4 506 809 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 928 266 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 578 543 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 44 540 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 928 266 zł w 2022 roku
• 493 232 zł w 2021 roku
• 756 583 zł w 2020 roku
Organizacja Universal music publishing wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 4%.