Organizacja Pakmar Terminal Przeładunkowy osiągnęła 8 004 064 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 798 271 zł. Pozostałe przychody to 205 792 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 538 752 zł.
Zysk netto wyniósł 3 259 519 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 008 936 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 004 064 zł w 2024 roku.
• 8 251 542 zł w 2023 roku.
• 4 456 160 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 499 637 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 259 519 zł w 2024 roku.
• 3 149 825 zł w 2023 roku.
• 1 487 224 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pakmar Terminal Przeładunkowy wynosi 22 766 756 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 392 637 zł a 45 633 269 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 142 579 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 22 766 756 zł w 2024 roku.
• 21 039 377 zł w 2023 roku.
• 10 370 717 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Pakmar Terminal Przeładunkowy wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pakmar Terminal Przeładunkowy wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2024 roku.
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,17% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Pakmar Terminal Przeładunkowy charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Pakmar Terminal Przeładunkowy wynosi 621 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 240 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1,17 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 240 tys. zł a 1,17 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
87 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 621 tys. zł w 2024 roku.
• 462 tys. zł w 2023 roku.
• 210 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 240 tys. zł w 2024 roku.
• 197 tys. zł w 2023 roku.
• 34 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1,17 mln zł w 2024 roku.
• 784 tys. zł w 2023 roku.
• 387 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 086 359
zł.
Koszty operacyjne Pakmar Terminal Przeładunkowy wyniosły 4 407 959
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
66 859 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 086 359 zł w 2024 roku
• 858 461 zł w 2023 roku
• 600 874 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2024 roku
•
20% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pakmar Terminal Przeładunkowy wyniosła 8 464 808 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 3 455 574 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 009 234 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 464 808 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 856 849 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 607 959 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 167 106 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 464 808 zł w 2024 roku.
• 6 372 168 zł w 2023 roku.
• 4 367 180 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 56%.
Marża operacyjna wyniosła 43%.
Marża netto wyniosła 41%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pakmar Terminal Przeładunkowy wyniosły 2 607 959 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 464 808 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 357 276 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 607 959 zł w 2024 roku
• 2 453 436 zł w 2023 roku
• 2 432 451 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2024 roku
• 39% w 2023 roku
• 56% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pakmar Terminal Przeładunkowy wykazała przychody na poziomie 8 004 064 zł.
Organizacja zarobiła 3 584 764 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 325 245 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 259 519 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 46 464 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 325 245 zł w 2024 roku
• 309 082 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Pakmar Terminal Przeładunkowy wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.6%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Świć Piotr
posiada 459 udziałów,
które stanowią 85.0% firmy.
Świć Małgorzata
posiada 81 udziałów,
które stanowią 15.0% firmy.
Największym udziałowcem od 30.06.2021 jest
Świć Piotr
kontrolujący 85% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 03.09.2020 do 30.06.2021
był Świć Piotr
kontrolując 93% udziałów.
W okresie od 26.08.2020 do 03.09.2020 najwięcej udziałów posiadał Świć Piotr . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
PAKMAR TERMINAL PRZEŁADUNKOWY