SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1.KAŻDY ZE WSPÓLNIKÓW JEST UPOWAŻNIONY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA NASTĘPUJĄCYCH ZASADACH: 1)SAMODZIELNA REPREZENTACJA WSPÓLNIKA DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ I DOKONYWANIA ROZPORZĄDZEŃ W SPRAWACH NIE PRZEKRACZAJĄCYCH WARTOŚĆ 200.000 ZŁ. (SŁOWNIE: DWIEŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH); 2) DWUOSOBOWA REPREZENTACJA DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ I DOKONYWANIA ROZPORZĄDZEŃ W SPRAWACH PRZEKRACZAJĄCYCH WARTOŚĆ 200.000 ZŁ. (SŁOWNIE:DWIEŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH). 2.JEŻELI CHARAKTER CZYNNOŚCI PRAWNEJ POWODUJE, ŻE USTALENIE JEJ WARTOŚCI ZGODNIE Z UST.1 JEST NIEMOŻLIWE, KAŻDY ZE WSPÓLNIKÓW JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI.
Działalność w województwie lubelskim i sąsiednich.
Firma PRO-AGRO JAN RZĄD jest rodzinnym przedsiębiorstwem z ponad 30-letnim doświadczeniem, które specjalizuje się w dystrybucji nawozów rolniczych, skupie zbóż oraz świadczeniu usług doradztwa agrotechnicznego. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Gałęzowie w województwie lubelskim. PRO-AGRO współpracuje z czołowymi producentami, w tym z Grupą Azoty, aby dostarczać wysokiej jakości nawozy, które są dostosowane do różnych rodzajów upraw. W ofercie znajdują się zarówno nawozy azotowe, nawozy wieloskładnikowe, jak i nawozy zawierające siarkę. Firma posiada trzy bazy handlowe w Gałęzowie, Krzczonowie oraz Błażku, co umożliwia efektywną obsługę klientów w województwie lubelskim oraz w regionach sąsiednich. Dzięki indywidualnemu podejściu do potrzeb rolników, przedsiębiorstwo oferuje doradztwo, które ma na celu maksymalizację plonów oraz zapewnienie optymalnych rozwiązań w zakresie nawożenia.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Pro-Agro JAN Rząd osiągnęła 36 991 286 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 36 989 516 zł. Pozostałe przychody to 1770 zł.
Całkowite koszty wyniosły 36 876 718 zł.
Zysk netto wyniósł 112 798 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 674 390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 36 991 286 zł w 2024 roku.
• 52 444 154 zł w 2023 roku.
• 86 437 593 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -98 782 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 112 798 zł w 2024 roku.
• 455 600 zł w 2023 roku.
• 7 110 554 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Pro-Agro JAN Rząd wynosi 363 tys. zł.
EBITDA Pro-Agro JAN Rząd wynosi 1,05 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
73 965 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 362 635 zł w
2024 roku.
• 675 039 zł w
2023 roku.
• 7 279 580 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
27 204 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 054 394 zł w
2024 roku.
• 1 371 690 zł w
2023 roku.
• 7 816 965 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pro-Agro JAN Rząd wynosi 28 401 645 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 127 983 zł a 92 478 215 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 27 671 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 401 645 zł w 2024 roku.
• 40 320 164 zł w 2023 roku.
• 91 510 573 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pro-Agro JAN Rząd wynosi 0,65%. To oznacza, że firma ma szansę 0,65% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,069% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,65% w 2024 roku.
• 0,16% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Pro-Agro JAN Rząd charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 654 588
zł.
Koszty operacyjne Pro-Agro JAN Rząd wyniosły 36 626 881
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
51 906 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 654 588 zł w 2024 roku
• 563 629 zł w 2023 roku
• 472 775 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
1% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pro-Agro JAN Rząd wyniosła 11 138 444 zł.
a
ktywa trwałe to 2 160 914 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 977 530 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 138 444 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 386 126 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 752 318 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 655 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 138 444 zł w 2024 roku.
• 9 548 985 zł w 2023 roku.
• 13 979 656 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pro-Agro JAN Rząd wyniosły 6 752 318 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 138 444 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 49 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 752 318 zł w 2024 roku
• 4 835 657 zł w 2023 roku
• 6 721 927 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2024 roku
• 51% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pro-Agro JAN Rząd wykazała przychody na poziomie 36 991 286 zł.
Organizacja zarobiła 112 798 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 112 798 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Pro-Agro JAN Rząd wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki