Szybka realizacja zamówień i profesjonalna obsługa klienta.
Herz Medical Instruments to wyróżniający się producent oraz importer urządzeń medycznych i kosmetycznych, który zdobył uznanie na międzynarodowym rynku. Specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych produktów, które wpływają na zdrowie i komfort użytkowników. Firma zwraca szczególną uwagę na potrzeby swoich klientów, co pozwala jej na regularne dostosowywanie oferty do ich oczekiwań. W asortymencie Herz Medical znajdują się różnorodne urządzenia, takie jak aparaty słuchowe, depilatory laserowe, elektrody do elektrostymulacji, lampy lecznicze, poduszki ortopedyczne czy ciśnieniomierze. Produkty te nie tylko ułatwiają codzienną pielęgnację, ale także stają się wsparciem w zachowaniu zdrowego stylu życia. Herz Medical dba o wysokie standardy produkcji, oferując 48-miesięczną gwarancję na swoje wyroby, co podkreśla dbałość o jakość i bezpieczeństwo użytkowników. Warto dodać, że firma realizuje zamówienia w szybkim tempie, a ich obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie, zapewniając wsparcie i szybką reakcję na potrzeby użytkowników.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Goodwill brands osiągnęła 8 234 316 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 137 650 zł. Pozostałe przychody to 96 666 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 049 659 zł.
Zysk netto wyniósł 1 087 991 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 8 234 316 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 234 316 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 087 991 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 087 991 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Goodwill brands wynosi 1,45 mln zł.
EBITDA Goodwill brands wynosi 1,49 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Goodwill brands wynosi 12 250 462 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 408 956 zł a 20 585 790 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 250 462 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 250 462 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Goodwill brands wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 150 288
zł.
Koszty operacyjne Goodwill brands wyniosły 6 692 575
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
150 288 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 150 288 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Goodwill brands wyniosła 4 804 711 zł.
a
ktywa trwałe to 193 875 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 610 836 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 804 711 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 211 941 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 592 770 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 804 711 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 804 711 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Goodwill brands wyniosły 1 592 770 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 804 711 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 592 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 592 770 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Goodwill brands wykazała przychody na poziomie 8 234 316 zł.
Organizacja zarobiła 1 357 310 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 269 319 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 087 991 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 269 319 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 269 319 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku