Organizacja MBI Marketing osiągnęła 721 121 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 721 121 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 466 033 zł.
Zysk netto wyniósł 255 088 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 721 121 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 721 121 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 255 088 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 255 088 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT MBI Marketing wynosi 281 tys. zł.
EBITDA MBI Marketing wynosi 281 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji MBI Marketing wynosi 1 711 165 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
210 066 zł a 3 571 232 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 711 165 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 711 165 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji MBI Marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,043% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
MBI Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 22 500
zł.
Koszty operacyjne MBI Marketing wyniosły 440 152
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
22 500 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 22 500 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów MBI Marketing wyniosła 310 934 zł.
a
ktywa obrotowe to 310 934 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 310 934 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 280 088 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 30 846 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 310 934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 310 934 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 82%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 91%.
Marża operacyjna wyniosła 39%.
Marża netto wyniosła 35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 82 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 91 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 39 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania MBI Marketing wyniosły 30 846 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 310 934 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 30 846 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja MBI Marketing wykazała przychody na poziomie 721 121 zł.
Organizacja zarobiła 280 911 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 25 823 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 255 088 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 25 823 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 25 823 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku