Organizacja MBI Marketing osiągnęła 721 121 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 721 121 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 466 033 zł.
Zysk netto wyniósł 255 088 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 721 121 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 721 121 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 255 088 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 255 088 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT MBI Marketing wynosi 281 tys. zł.
EBITDA MBI Marketing wynosi 281 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji MBI Marketing wynosi 1 711 165 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
210 066 zł a 3 571 232 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 711 165 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 711 165 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji MBI Marketing wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,705% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2024 roku.
• 2,54% w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji MBI Marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,046% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
MBI Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla MBI Marketing wynosi 50 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 22 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 98 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 22 tys. zł a 98 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2023 a 2024 rokiem. Zmiana wynosi 50 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 50 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 22 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 98 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 22 500
zł.
Koszty operacyjne MBI Marketing wyniosły 440 152
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
22 500 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 22 500 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów MBI Marketing wyniosła 310 934 zł.
a
ktywa obrotowe to 310 934 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 310 934 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 280 088 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 30 846 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 310 934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 310 934 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 82%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 91%.
Marża operacyjna wyniosła 39%.
Marża netto wyniosła 35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 82 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 91 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 39 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania MBI Marketing wyniosły 30 846 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 310 934 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 30 846 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja MBI Marketing wykazała przychody na poziomie 721 121 zł.
Organizacja zarobiła 280 911 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 25 823 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 255 088 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 25 823 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 25 823 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku