Wsparcie dla twórców zainteresowanych zarabianiem online
Inkubacja projektów związanych z cyfrowym biznesem
Budowanie strategii personal branding
Dostarczenie narzędzi i wiedzy do efektywnego marketingu
VIRALITY to nowoczesna agencja, która kładzie nacisk na zarządzanie społecznościami oraz tworzenie i rozwijanie marek w przestrzeni cyfrowej. Specjalizuje się w różnych aspektach marketingu online, w tym w promocji profili na platformie OnlyFans, gdzie maksymalizuje zyski i zasięg twórców. Organizacja dostarcza również wsparcie dla osób pragnących zarabiać w internecie poprzez platformę grupka.pl, która oferuje cenne zasoby wiedzy oraz wymianę doświadczeń wśród użytkowników. Co więcej, VIRALITY operuje także jako inkubator innowacji cyfrowych, łącząc technologie z kreatywnością, a jej oferta obejmuje pomoc w identyfikacji i rozwijaniu potencjału w zakresie biznesu cyfrowego. Działa w obszarze platform SaaS oraz strategii personal branding, co pozwala na przekształcanie pomysłów w zyskowne przedsięwzięcia. Organizacja udostępnia narzędzia, wiedzę i wsparcie niezbędne do efektywnego zarządzania kontentem oraz skutecznego wykorzystywania mediów społecznościowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Virality osiągnęła 226 912 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 226 912 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 165 280 zł.
Zysk netto wyniósł 61 632 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 226 912 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 226 912 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 61 632 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 61 632 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Virality wynosi 69 tys. zł.
EBITDA Virality wynosi 69 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Virality wynosi 447 777 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
49 974 zł a 862 850 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 447 777 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 447 777 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Virality wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,042% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Virality charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 18 600
zł.
Koszty operacyjne Virality wyniosły 158 097
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
18 600 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 18 600 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
11.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Virality wyniosła 72 356 zł.
a
ktywa obrotowe to 72 356 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 72 356 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 66 632 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5724 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 72 356 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 72 356 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 85%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 92%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 85 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 93 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Virality wyniosły 5724 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 72 356 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5724 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5724 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Virality wykazała przychody na poziomie 226 912 zł.
Organizacja zarobiła 67 825 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6193 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 61 632 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6193 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6193 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku