SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Digital market osiągnęła 490 094 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 490 094 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 350 658 zł.
Zysk netto wyniósł 139 436 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 490 094 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 490 094 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 156 973 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 139 436 zł w 2024 roku.
• -17 537 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Digital market wynosi 160 tys. zł.
EBITDA Digital market wynosi 160 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
177 235 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 159 699 zł w
2024 roku.
• -17 537 zł w
2023 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
177 235 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 159 699 zł w
2024 roku.
• -17 537 zł w
2023 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital market wynosi 979 650 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
95 175 zł a 1 952 109 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 979 650 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 979 650 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digital market wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,034% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Digital market wyniosły 330 395
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digital market wyniosła 296 072 zł.
a
ktywa obrotowe to 296 072 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 296 072 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 126 900 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 169 173 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 287 039 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 296 072 zł w 2024 roku.
• 9033 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 47%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 110%.
Marża operacyjna wyniosła 33%.
Marża netto wyniosła 28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 241 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -30 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Digital market wyniosły 169 173 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 296 072 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 147 603 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 169 173 zł w 2024 roku
• 21 570 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 182 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2024 roku
• 239% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Digital market wykazała przychody na poziomie 490 094 zł.
Organizacja zarobiła 151 886 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 450 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 139 436 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 450 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 450 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Organizacja Digital market wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.