Doświadczenie w tłumaczeniach i moderacji wydarzeń.
AM Brand to agencja wizerunkowa prowadzona przez Angelikę Muchowską, specjalistkę w zakresie budowania wizerunku oraz tłumaczenia języka angielskiego. Organizacja koncentruje się na kompleksowej obsłudze klientów w aspektach związanych z promocją, budowaniem marki osobistej oraz marki pracodawcy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w obszarze tłumaczeń oraz jako konferansjer i moderator, AM Brand potrafi skutecznie wprowadzać i utrwalać pozytywny wizerunek swoich klientów na rynku. Unikalnym atutem tej agencji jest połączenie eksperckiej wiedzy z umiejętnościami językowymi oraz doświadczeniem na scenie, co pozwala na organizację i prowadzenie wydarzeń w wyjątkowy sposób. AM Brand angażuje się w inicjatywy, które mają na celu promocję zarówno osób prywatnych, jak i przedsiębiorstw, wyróżniając ich na tle konkurencji i kształtując ich publiczny wizerunek.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja AM Brand osiągnęła 323 796 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 323 774 zł. Pozostałe przychody to 21 zł.
Całkowite koszty wyniosły 313 674 zł.
Zysk netto wyniósł 10 100 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 161 898 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 323 796 zł w 2024 roku.
• 284 955 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5050 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 100 zł w 2024 roku.
• 28 792 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji AM Brand wynosi 289 185 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
32 919 zł a 809 490 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 144 593 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 289 185 zł w 2024 roku.
• 330 482 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji AM Brand wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,022% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
AM Brand charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 105 385
zł.
Koszty operacyjne AM Brand wyniosły 311 522
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
52 692 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 105 385 zł w 2024 roku
• 45 483 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
16.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2024 roku
•
18% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów AM Brand wyniosła 66 568 zł.
a
ktywa obrotowe to 66 568 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 66 568 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 43 892 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 675 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 33 284 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 66 568 zł w 2024 roku.
• 61 974 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania AM Brand wyniosły 22 675 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 66 568 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 675 zł w 2024 roku
• 28 183 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2024 roku
• 45% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja AM Brand wykazała przychody na poziomie 323 796 zł.
Organizacja zarobiła 11 973 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1873 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 100 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 937 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1873 zł w 2024 roku
• 4187 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku