SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU JEDNOOSOBOWEGO ZARZĄDU DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: 1) W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZAWIERANIA UMÓW O ZACHOWANIE POUFNOŚCI ORAZ W WSZELKICH SPRAWACH WSZCZYNANYCH PRZEZ SPÓŁKĘ LUB TOCZĄCYCH SIĘ Z UDZIAŁEM SPÓŁKI PRZED JAKIMKOLWIEK SĄDEM LUB ORGANEM ADMINISTRACJI - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE I NIEZALEŻNIE OD KWOTY, 2) W SPRAWACH DO KWOTY 50 000,00 ZŁ (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) – KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, 3) W SPRAWACH POWYŻEJ KWOTY 50 000,00 ZŁ (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organizacja Solterra Brand Services Poland osiągnęła 118 817 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1991 zł. Pozostałe przychody to 116 826 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 476 964 zł.
Strata netto wyniosła 2 474 972 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 118 817 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 118 817 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2 474 972 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 474 972 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Solterra Brand Services Poland wynosi -2,59 mln zł.
EBITDA Solterra Brand Services Poland wynosi -2,59 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Solterra Brand Services Poland wynosi 79 212 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 297 044 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 79 212 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 79 212 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Solterra Brand Services Poland wynosi 7,5%. To oznacza, że firma ma szansę 7,5% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 7,43% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 7,5% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Solterra Brand Services Poland charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Organizacja Solterra Brand Services Poland wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 88% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Brand Energy Ltd.
posiada 50 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Solterra Renewable Energy Ltd.
posiada 50 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Brand Energy Ltd. (50% udziałów)
• Solterra Renewable Energy Ltd. (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 16.01.2023 do 04.05.2023
był Brand Solterra Services Kft.
kontrolując 98% udziałów.
Podobne organizacje do
SOLTERRA BRAND SERVICES POLAND