PERFORMANCE MEDIA PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000956624
NIP
5213742952
REGON
365035932

Podsumowanie

aktywa
44,9 mln
przychód
151,7 mln
zysk
25,2 mln
wartość firmy
217,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. LUDWIKA IDZIKOWSKIEGO, 19
Kod pocztowy
02-704
Rejestracja
2022-02-28
Rozpoczęcie działalności
2016-07-22
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Performance media prosta osiągnęła 151 728 599 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 150 625 254 zł. Pozostałe przychody to 1 103 345 zł.
Całkowite koszty wyniosły 125 422 001 zł.
Zysk netto wyniósł 25 203 253 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 19 802 555 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 151 728 599 zł w 2022 roku.
• 136 098 666 zł w 2021 roku.
• 112 123 489 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1 246 118 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 25 203 253 zł w 2022 roku.
• 27 456 444 zł w 2021 roku.
• 27 695 488 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Performance media prosta wynosi 217 785 512 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 15 820 103 zł a 379 321 497 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7 020 823 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 217 785 512 zł w 2022 roku.
• 218 720 627 zł w 2021 roku.
• 203 743 865 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Performance media prosta wyniosła 44 854 341 zł.
a
ktywa trwałe to 444 119 zł.
a
ktywa obrotowe to 44 410 222 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 44 854 341 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 093 471 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 23 760 871 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 177 753 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 44 854 341 zł w 2022 roku.
• 40 517 496 zł w 2021 roku.
• 42 498 835 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 119%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Performance media prosta wyniosły 23 760 871 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 44 854 341 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 772 966 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 23 760 871 zł w 2022 roku
• 16 300 954 zł w 2021 roku
• 18 214 939 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
• 43% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Performance media prosta wykazała przychody na poziomie 151 728 599 zł.
Organizacja zarobiła 30 911 194 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5 707 941 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 25 203 253 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1 938 318 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5 707 941 zł w 2022 roku
• 3 179 408 zł w 2021 roku
• 1 831 305 zł w 2020 roku

Organizacja Performance media prosta wykazała zysk netto większy niż 100% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 100% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki