Big Brands Group to firma działająca w branży importu, eksportu oraz dystrybucji, specjalizująca się w najlepszych markach z segmentu FMCG (dównie dobra szybko zbywalne). Z siedzibą w Europie Centralnej, oferta firmy obejmuje ponad 20 000 produktów, które dostarczane są do 95 krajów na całym świecie. Big Brands Group zaopatruje różnorodne podmioty, w tym hurtownie, supermarkety, lokalne sklepy, automaty oraz sektory HoReCa. Organizacja wyróżnia się nowoczesnym magazynem i zaawansowanymi systemami logistycznymi, co zapewnia efektywne i szybkie realizowanie zamówień. W skład usług Big Brands Group wchodzą m.in. automatyczne linie pakujące, personalizowane systemy etykietowania oraz pomoc w certyfikacji produktów. Dodatkowo, firma dysponuje doświadczonym, wielojęzycznym zespołem i nowoczesnym zapleczem bezpieczeństwa.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja BIG Brands Group Meftah Spółka Komandytowo - Akcyjna osiągnęła 432 881 648 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 432 872 806 zł. Pozostałe przychody to 8842 zł.
Całkowite koszty wyniosły 423 599 375 zł.
Zysk netto wyniósł 9 273 430 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 31 344 511 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 432 881 648 zł w 2024 roku.
• 459 985 499 zł w 2023 roku.
• 431 168 847 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -768 442 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9 273 430 zł w 2024 roku.
• 10 822 494 zł w 2023 roku.
• 10 639 503 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT BIG Brands Group Meftah Spółka Komandytowo - Akcyjna wynosi 18,74 mln zł.
EBITDA BIG Brands Group Meftah Spółka Komandytowo - Akcyjna wynosi 20,17 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
717 457 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 18 739 826 zł w
2024 roku.
• 19 203 352 zł w
2023 roku.
• 20 156 869 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
782 845 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 20 168 950 zł w
2024 roku.
• 20 587 681 zł w
2023 roku.
• 22 089 563 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji BIG Brands Group Meftah Spółka Komandytowo - Akcyjna wynosi 360 527 923 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
34 846 436 zł a 1 082 204 120 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 20 716 516 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 360 527 923 zł w 2024 roku.
• 395 350 641 zł w 2023 roku.
• 367 091 624 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji BIG Brands Group Meftah Spółka Komandytowo - Akcyjna wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,029% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2024 roku.
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,21% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
BIG Brands Group Meftah Spółka Komandytowo - Akcyjna charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 17 442 394
zł.
Koszty operacyjne BIG Brands Group Meftah Spółka Komandytowo - Akcyjna wyniosły 414 132 979
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2 037 538 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 17 442 394 zł w 2024 roku
• 15 701 509 zł w 2023 roku
• 13 356 414 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2024 roku
•
4% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów BIG Brands Group Meftah Spółka Komandytowo - Akcyjna wyniosła 126 128 854 zł.
a
ktywa trwałe to 27 717 434 zł.
a
ktywa obrotowe to 98 411 419 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 126 128 854 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 46 461 914 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 79 666 940 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 319 283 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 126 128 854 zł w 2024 roku.
• 126 441 816 zł w 2023 roku.
• 130 952 923 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania BIG Brands Group Meftah Spółka Komandytowo - Akcyjna wyniosły 79 666 940 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 126 128 854 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8 460 694 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 79 666 940 zł w 2024 roku
• 65 903 596 zł w 2023 roku
• 81 502 637 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2024 roku
• 52% w 2023 roku
• 62% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja BIG Brands Group Meftah Spółka Komandytowo - Akcyjna wykazała przychody na poziomie 432 881 648 zł.
Organizacja zarobiła 12 987 134 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3 713 704 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9 273 430 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 29% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 713 704 zł w 2024 roku
• 3 204 735 zł w 2023 roku
• 4 278 597 zł w 2022 roku
Organizacja BIG Brands Group Meftah Spółka Komandytowo - Akcyjna wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki