UNLIMITED MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000943121
NIP
5213951259
REGON
520858128

Podsumowanie

aktywa
610 tys.
przychód
2,4 mln
zysk
212 tys.
wartość firmy
2,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PUŁAWSKA, 12
Kod pocztowy
02-566
Rejestracja
2021-12-30
Rozpoczęcie działalności
2021-12-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Unlimited marketing osiągnęła 2 421 276 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 421 276 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 208 829 zł.
Zysk netto wyniósł 212 447 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 421 276 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 421 276 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 212 447 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 212 447 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Unlimited marketing wynosi 2 627 059 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 163 086 zł a 6 053 191 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 627 059 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 627 059 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Unlimited marketing wyniosła 610 164 zł.
a
ktywa obrotowe to 610 164 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 610 164 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 217 447 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 392 716 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 610 164 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 610 164 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 98%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 97.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Unlimited marketing wyniosły 392 716 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 610 164 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 392 716 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 392 716 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Unlimited marketing wykazała przychody na poziomie 2 421 276 zł.
Organizacja zarobiła 231 990 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 19 543 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 212 447 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 19 543 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 543 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Unlimited marketing wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pisarek Michał posiada 91 udziałów, które stanowią 91% firmy.
Największym udziałowcem od 27.05.2022 jest Pisarek Michał kontrolujący 91% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.05.2022 do 27.05.2022 był Pisarek Michał kontrolując 91% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.12.2021 do 14.05.2022:
• Pisarek Edward (50% udziałów)
• Pisarek Anna (50% udziałów)