Organizacja Agencja Reklamowa Multibrand osiągnęła 39 855 757 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 39 855 629 zł. Pozostałe przychody to 128 zł.
Całkowite koszty wyniosły 45 455 016 zł.
Strata netto wyniosła 5 599 387 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9 963 939 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 39 855 757 zł w 2024 roku.
• 19 114 942 zł w 2023 roku.
• 11 538 542 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 399 847 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5 599 387 zł w 2024 roku.
• -5 334 906 zł w 2023 roku.
• -3 650 139 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja Reklamowa Multibrand wynosi -5,6 mln zł.
EBITDA Agencja Reklamowa Multibrand wynosi -5,35 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowa Multibrand wynosi 26 570 505 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 99 639 393 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 642 626 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 570 505 zł w 2024 roku.
• 12 743 294 zł w 2023 roku.
• 7 692 361 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowa Multibrand wynosi 8,7%. To oznacza, że firma ma szansę 8,7% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 2,150% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 8,7% w 2024 roku.
• 15,4% w 2023 roku.
• 4,61% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowa Multibrand charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 4 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 942 840
zł.
Koszty operacyjne Agencja Reklamowa Multibrand wyniosły 45 454 993
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
235 710 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 942 840 zł w 2024 roku
• 179 874 zł w 2023 roku
• 120 311 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
1% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowa Multibrand wyniosła 5 879 062 zł.
a
ktywa trwałe to 1 287 715 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 591 347 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 879 062 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -6 232 209 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 111 271 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 469 766 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 879 062 zł w 2024 roku.
• 3 823 613 zł w 2023 roku.
• 2 150 923 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -95%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 90%.
Marża operacyjna wyniosła -14%.
Marża netto wyniosła -14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowa Multibrand wyniosły 12 111 271 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 879 062 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 206%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 027 818 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 111 271 zł w 2024 roku
• 6 806 435 zł w 2023 roku
• 5 798 839 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 206% w 2024 roku
• 178% w 2023 roku
• 270% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowa Multibrand wykazała przychody na poziomie 39 855 757 zł.
Organizacja zarobiła -5 599 387 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5 599 387 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku