DONNA MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000884691
NIP
5732924717
REGON
388196956

Podsumowanie

aktywa
31 tys.
przychód
60 tys.
zysk
-29 tys.
wartość firmy
40 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
CZĘSTOCHOWA
Adres
UL. TADEUSZA REJTANA, 29A
Kod pocztowy
42-202
Rejestracja
2021-02-18
Rozpoczęcie działalności
2021-02-18
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@donna-marketing.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Donna marketing osiągnęła 59 800 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 59 800 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 88 636 zł.
Strata netto wyniosła 28 836 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 29 900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 59 800 zł w 2022 roku.
• 158 800 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -14 418 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -28 836 zł w 2022 roku.
• 23 432 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Donna marketing wynosi 39 867 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 149 500 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 19 933 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 39 867 zł w 2022 roku.
• 220 921 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Donna marketing wyniosła 31 276 zł.
a
ktywa obrotowe to 31 276 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 31 276 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -403 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 31 679 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 638 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 31 276 zł w 2022 roku.
• 42 270 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -92%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7,155%.
Marża operacyjna wyniosła -48%.
Marża netto wyniosła -48%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -46.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3577.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Donna marketing wyniosły 31 679 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 31 276 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 101%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 839 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 31 679 zł w 2022 roku
• 13 838 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 101% w 2022 roku
• 33% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Donna marketing wykazała przychody na poziomie 59 800 zł.
Organizacja zarobiła -28 836 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -28 836 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 2318 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Donna marketing wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 83% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Eteria posiada 78 udziałów, które stanowią 78% firmy.
Barański Mateusz posiada 12 udziałów, które stanowią 12% firmy.
Rybak Paulina posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 03.07.2023 jest Eteria kontrolujący 78% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.06.2023 do 03.07.2023 była Eteria kontrolująca 78% udziałów.
W okresie od 23.11.2022 do 22.06.2023 najwięcej udziałów posiadała Eteria . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.