Produkcja wideo i prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych
Dostosowywanie strategii marketingowych do indywidualnych potrzeb klientów
Współpraca z wieloma klientami w różnych branżach
Hero Group to dynamiczna agencja marketingowa i PR, z siedzibą w Łodzi, oferująca kompleksową obsługę w zakresie marketingu oraz organizacji wydarzeń. Składa się z dwóch mark: HERO EVENT, która specjalizuje się w public relations oraz organizacji eventów, oraz HERO FILMS, odpowiedzialnej za produkcję wideo. Agencja wyróżnia się podejściem skupionym na nowoczesnych technologiach i projektach dostosowanych do potrzeb klientów. W obszarze organizacji eventów oferuje kompleksowe usługi, w tym planowanie i realizację wydarzeń firmowych, takich jak pikniki, konferencje oraz wyjątkowe imprezy okolicznościowe, z udogodnieniami gastronomicznymi i atrakcjami. Dzięki bogatemu doświadczeniu w prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych oraz produkcji wideo, Hero Group skutecznie buduje wizerunek klientów, wdrażając innowacyjne strategie marketingowe. Współpracują z szerokim wachlarzem klientów, od małych firm po większe wydarzenia, zawsze dbając o najwyższą jakość i zadowolenie swoich zleceniodawców.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Hero Group osiągnęła 976 815 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 976 813 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 915 573 zł.
Zysk netto wyniósł 61 240 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 244 204 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 976 815 zł w 2024 roku.
• 978 533 zł w 2023 roku.
• 558 330 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 15 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 61 240 zł w 2024 roku.
• 33 340 zł w 2023 roku.
• 2843 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Hero Group wynosi 74 tys. zł.
EBITDA Hero Group wynosi 74 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hero Group wynosi 998 393 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
102 223 zł a 2 442 039 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 249 598 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 998 393 zł w 2024 roku.
• 842 008 zł w 2023 roku.
• 414 879 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Hero Group wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Hero Group charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 359 983
zł.
Koszty operacyjne Hero Group wyniosły 902 411
zł.
Wynagrodzenia stanowią 40%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
89 996 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 359 983 zł w 2024 roku
• 300 423 zł w 2023 roku
• 120 853 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
10 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
40% w 2024 roku
•
32% w 2023 roku
•
22% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Hero Group wyniosła 236 594 zł.
a
ktywa obrotowe to 236 594 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 236 594 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 136 298 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 100 296 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 59 148 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 236 594 zł w 2024 roku.
• 151 857 zł w 2023 roku.
• 68 574 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Hero Group wyniosły 100 296 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 236 594 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 074 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 100 296 zł w 2024 roku
• 76 799 zł w 2023 roku
• 26 856 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2024 roku
• 51% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Hero Group wykazała przychody na poziomie 976 815 zł.
Organizacja zarobiła 68 611 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7371 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 61 240 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1843 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7371 zł w 2024 roku
• 4831 zł w 2023 roku
• 2098 zł w 2022 roku
Organizacja Hero Group wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.03%.