CUSTOMER SATISFACTION AI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000838542
NIP
8982257318
REGON
385951719

Podsumowanie

aktywa
454 tys.
przychód
449 tys.
zysk
-649 tys.
wartość firmy
299 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
PL. WOLNOŚCI, 7B
Kod pocztowy
50-071
Rejestracja
2020-04-23
Rozpoczęcie działalności
2020-04-23
Kapitał zakładowy
11250,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
ratingcaptain.com
Email
info@ratingcaptain.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Customer satisfaction ai osiągnęła 449 129 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 449 129 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 097 644 zł.
Strata netto wyniosła 648 515 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 149 710 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 449 129 zł w 2022 roku.
• 263 257 zł w 2021 roku.
• 419 534 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -216 172 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -648 515 zł w 2022 roku.
• -50 788 zł w 2021 roku.
• -92 855 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Customer satisfaction ai wynosi 299 419 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 122 822 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 99 806 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 299 419 zł w 2022 roku.
• 221 598 zł w 2021 roku.
• 363 874 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Customer satisfaction ai wyniosła 453 764 zł.
a
ktywa trwałe to 6463 zł.
a
ktywa obrotowe to 447 301 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 453 764 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -87 057 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 540 821 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 151 255 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 453 764 zł w 2022 roku.
• 469 097 zł w 2021 roku.
• 579 770 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -143%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 745%.
Marża operacyjna wyniosła -143%.
Marża netto wyniosła -144%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -47.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 248.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -47.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -48.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Customer satisfaction ai wyniosły 540 821 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 453 764 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 119%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 180 274 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 540 821 zł w 2022 roku
• 407 639 zł w 2021 roku
• 467 524 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 119% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku
• 81% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Customer satisfaction ai wykazała przychody na poziomie 449 129 zł.
Organizacja zarobiła -648 515 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -648 515 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Customer satisfaction ai wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 86% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0005%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Piwnicki Mateusz posiada 96 udziałów, które stanowią 42.7% firmy.
Asi Czysta3.vc posiada 58 udziałów, które stanowią 25.8% firmy.
Bocheński Karol posiada 46 udziałów, które stanowią 20.4% firmy.
Tar Heel Capital Pathfinder Vc posiada 25 udziałów, które stanowią 11.1% firmy.
Największym udziałowcem od 05.06.2023 jest Piwnicki Mateusz kontrolujący 43% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.02.2022 do 05.06.2023 był Piwnicki Mateusz kontrolując 43% udziałów.
W okresie od 15.06.2020 do 02.02.2022 najwięcej udziałów posiadał Asi Czysta3.vc . Jego udziały w tym czasie wynosiły 49%.