CUSTOMER SATISFACTION AI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000838542
NIP
8982257318
REGON
385951719

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
469 tys.
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-392 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
690 tys.
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. SZEWSKA, 8
Kod pocztowy
50-122
Rejestracja
2020-04-23
Rozpoczęcie działalności
2020-04-23
Kapitał zakładowy
11250,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
info@ratingcaptain.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
  • Zarządzanie autentycznymi recenzjami produktów
  • Integracja z e-commerce i CRM
  • Zapewnienie 24/7 wsparcia dla klientów
  • Zbiór ponad 23 milionów recenzji
  • Zgodność z regulacjami GDPR

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Customer Satisfaction AI osiągnęła 1 035 270 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 007 222 zł. Pozostałe przychody to 28 047 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 398 891 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 391 668 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 207 054 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 035 270 zł w 2024 roku.
• 960 745 zł w 2023 roku.
• 449 129 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -78 334 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -391 668 zł w 2024 roku.
• -678 688 zł w 2023 roku.
• -648 515 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Customer Satisfaction AI wynosi -359 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Customer Satisfaction AI wynosi -357 tys. zł.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Customer Satisfaction AI wynosi 690 180 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 588 174 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 138 036 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 690 180 zł w 2024 roku.
• 640 497 zł w 2023 roku.
• 299 419 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Customer Satisfaction AI wynosi 2,12%. To oznacza, że firma ma szansę 2,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,411% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,12% w 2024 roku.
• 2,85% w 2023 roku.
• 2,02% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Customer Satisfaction AI charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pogorszył się o 1 poziom w ciągu 5 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 512 877 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Customer Satisfaction AI wyniosły 1 366 653 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 38% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 102 575 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 512 877 zł w 2024 roku
• 687 478 zł w 2023 roku
• 501 569 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 38% w 2024 roku
• 42% w 2023 roku
• 46% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Customer Satisfaction AI wyniosła 469 011 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 414 366 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 54 644 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 469 011 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -657 414 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 126 425 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 93 802 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 469 011 zł w 2024 roku.
• 720 520 zł w 2023 roku.
• 453 764 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -84%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -36%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -38%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Customer Satisfaction AI wyniosły 1 126 425 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 469 011 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 240%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 225 285 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 126 425 zł w 2024 roku
• 986 266 zł w 2023 roku
• 540 821 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 240% w 2024 roku
• 137% w 2023 roku
• 119% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Customer Satisfaction AI wykazała przychody na poziomie 1 035 270 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -391 668 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -391 668 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Customer Satisfaction AI wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.001%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Piwnicki Mateusz posiada 96 udziałów, które stanowią 42.7% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Asi Czysta3.vc posiada 58 udziałów, które stanowią 25.8% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bocheński Karol posiada 46 udziałów, które stanowią 20.4% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Tar Heel Capital Pathfinder Vc posiada 25 udziałów, które stanowią 11.1% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 05.06.2023 jest Piwnicki Mateusz kontrolujący 43% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 02.02.2022 do 05.06.2023 był Piwnicki Mateusz kontrolując 43% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 15.06.2020 do 02.02.2022 najwięcej udziałów posiadał Asi Czysta3.vc . Jego udziały w tym czasie wynosiły 49%.

Podobne organizacje do CUSTOMER SATISFACTION AI

Organizacja Numer KRS
1
0000912171
2
0000244506
3
0000961156
4
0000846240
5
0000880619
6
0000507534
7
0000729814
8
0000588703
9
0000353550
10
0000472254
11
0000828205
12
0000846552
13
0000490919
14
0000832292
15
0000763527
16
0000047836
17
0000526883
18
0000348059
19
0000348063
20
0000903074
21
0000291662
22
0000561878
23
0000003630
24
0000933892
25
0000948087
26
0000907494
27
0000549832
28
0000323608
29
0000982002
30
0000784906