Organizacja Jarosz Transport osiągnęła 4 684 551 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 683 545 zł. Pozostałe przychody to 1007 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 564 206 zł.
Zysk netto wyniósł 119 338 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 684 551 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 684 551 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 119 338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 119 338 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Jarosz Transport wynosi 185 tys. zł.
EBITDA Jarosz Transport wynosi 240 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Jarosz Transport wynosi 4 835 557 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 193 383 zł a 11 711 379 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 835 557 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 835 557 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Jarosz Transport wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,699% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2019 roku.
• 2,54% w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Jarosz Transport wynosi 0,66%. To oznacza, że firma ma szansę 0,66% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,599% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,66% w 2019 roku.
• 0,06% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
Jarosz Transport charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2018 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Jarosz Transport wynosi 180 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 24 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 371 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 24 tys. zł a 371 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2018 a 2019 rokiem. Zmiana wynosi 180 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 180 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 24 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 371 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 586 765
zł.
Koszty operacyjne Jarosz Transport wyniosły 4 498 395
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
586 765 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 586 765 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
13 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Jarosz Transport wyniosła 6 868 440 zł.
a
ktywa trwałe to 586 413 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 282 027 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 868 440 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 646 893 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 221 547 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6 868 440 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 868 440 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Jarosz Transport wyniosły 5 221 547 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 868 440 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 76%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5 221 547 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 221 547 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 76% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Jarosz Transport wykazała przychody na poziomie 4 684 551 zł.
Organizacja zarobiła 119 338 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 119 338 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Jarosz Transport wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Brak danych
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki