Organizacja DSO Truck osiągnęła 524 987 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 524 673 zł. Pozostałe przychody to 314 zł.
Całkowite koszty wyniosły 541 706 zł.
Strata netto wyniosła 17 033 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 104 997 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 524 987 zł w 2024 roku.
• 524 987 zł w 2023 roku.
• 341 675 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -17 033 zł w 2024 roku.
• -17 033 zł w 2023 roku.
• -53 269 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT DSO Truck wynosi -3 tys. zł.
EBITDA DSO Truck wynosi -3 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji DSO Truck wynosi 511 905 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 312 467 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 102 381 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 511 905 zł w 2024 roku.
• 511 905 zł w 2023 roku.
• 402 472 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji DSO Truck wynosi 2,92%. To oznacza, że firma ma szansę 2,92% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,350% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,92% w 2024 roku.
• 2,92% w 2023 roku.
• 2,92% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji DSO Truck wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2024 roku.
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
DSO Truck charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla DSO Truck wynosi 25 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 76 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 76 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
5 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 25 tys. zł w 2024 roku.
• 25 tys. zł w 2023 roku.
• 22 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 76 tys. zł w 2024 roku.
• 76 tys. zł w 2023 roku.
• 82 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 25 105
zł.
Koszty operacyjne DSO Truck wyniosły 527 764
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
5021 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 25 105 zł w 2024 roku
• 25 105 zł w 2023 roku
• 21 316 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2024 roku
•
5% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów DSO Truck wyniosła 517 184 zł.
a
ktywa obrotowe to 517 184 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 517 184 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 215 885 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 301 299 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 103 437 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 517 184 zł w 2024 roku.
• 517 184 zł w 2023 roku.
• 411 732 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania DSO Truck wyniosły 301 299 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 517 184 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 60 260 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 301 299 zł w 2024 roku
• 301 299 zł w 2023 roku
• 178 814 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2024 roku
• 58% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja DSO Truck wykazała przychody na poziomie 524 987 zł.
Organizacja zarobiła -8820 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8213 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -17 033 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -93% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1643 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8213 zł w 2024 roku
• 8213 zł w 2023 roku
• 8066 zł w 2022 roku
Organizacja DSO Truck wykazała zysk netto większy niż 21% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 56% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 21% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.001%.