SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI, W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z NIE WIĘCEJ NIŻ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z WIĘCEJ NIŻ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Obsługa i zarządzanie terminalami składowymi i przeładunkowymi towarów sypkich i płynnych.
Strategiczne połączenie na szlakach transportowych w regionie Odry.
Aktualnie budowa trzech terminali przeładunkowych w Kędzierzynie-Koźlu.
Reaktywacja dawnego portu, który był głównym ośrodkiem transportowym w regionie.
Współpraca z lokalnymi przedsiębiorstwami w celu stworzenia nowych miejsc pracy.
Kędzierzyn-Koźle Terminale S.A. (KKT) jest polskim operatorem intermodalnych terminali, który skupia się na składowaniu i przeładunku różnorodnych towarów, w tym produktów sypkich i płynnych. Siedziba terminali znajduje się w strategicznie usytuowanym porcie Kędzierzyn-Koźle, który w przeszłości był jednym z najważniejszych portów rzecznych w Europie. Projekt inwestycyjny, szacowany na 400 mln zł, ma na celu odnowienie zniszczonej infrastruktury portowej oraz przywrócenie rzeki Odrze znaczenia jako korytarza transportowego. KKT dysponuje rozległym obszarem o powierzchni przekraczającej 20 ha oraz nabrzeżem o długości ponad 3 kilometrów, co czyni go największym portem tego typu w Polsce. Historia portu sięga końca XVIII wieku, kiedy to zrodziła się potrzeba transportu surowców z Górnego Śląska, prowadząc do budowy kanałów wodnych. KKT dąży do reaktywacji kozielskiego portu, co ma znaczenie nie tylko dla lokalnej gospodarki, ale także dla rozwoju krajowego transportu śródlądowego. Prace budowlane już się rozpoczęły, jednak detale związane z dalszym rozwojem portu są uzależnione od negocjacji z PKP SA w kwestii dostępu do dużej infrastruktury kolejowej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Kędzierzyn - Koźle Terminale osiągnęła 37 444 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 286 zł. Pozostałe przychody to 25 158 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 931 949 zł.
Strata netto wyniosła 2 919 663 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -35 518 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 37 444 zł w 2024 roku.
• 25 128 zł w 2023 roku.
• 23 822 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 215 673 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 919 663 zł w 2024 roku.
• -2 033 238 zł w 2023 roku.
• -1 917 916 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Kędzierzyn - Koźle Terminale wynosi -985 tys. zł.
EBITDA Kędzierzyn - Koźle Terminale wynosi -979 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
423 328 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -984 887 zł w
2024 roku.
• -618 836 zł w
2023 roku.
• -600 664 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
422 330 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -978 877 zł w
2024 roku.
• -610 160 zł w
2023 roku.
• -591 988 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kędzierzyn - Koźle Terminale wynosi 18 269 997 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 97 306 847 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 1 649 325 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 269 997 zł w 2024 roku.
• 20 451 533 zł w 2023 roku.
• 21 975 592 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Kędzierzyn - Koźle Terminale wynosi 1,85%. To oznacza, że firma ma szansę 1,85% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 4,077% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,85% w 2024 roku.
• 1,85% w 2023 roku.
• 1,85% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kędzierzyn - Koźle Terminale wynosi 1,69%. To oznacza, że firma ma szansę 1,69% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,076% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,69% w 2024 roku.
• 1,38% w 2023 roku.
• 1,89% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Kędzierzyn - Koźle Terminale charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Kędzierzyn - Koźle Terminale wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 4,87 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 4,87 mln zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
33 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 4,87 mln zł w 2024 roku.
• 5,45 mln zł w 2023 roku.
• 5,86 mln zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Kędzierzyn - Koźle Terminale wyniosły 997 173
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-69 310 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 14 506 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kędzierzyn - Koźle Terminale wyniosła 52 192 090 zł.
a
ktywa trwałe to 51 906 664 zł.
a
ktywa obrotowe to 285 426 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 52 192 090 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 24 326 712 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 27 865 378 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 41 643 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 52 192 090 zł w 2024 roku.
• 51 754 757 zł w 2023 roku.
• 51 600 333 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -12%.
Marża operacyjna wyniosła -8,016%.
Marża netto wyniosła -7,797%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1047.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1019.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kędzierzyn - Koźle Terminale wyniosły 27 865 378 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 52 192 090 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 209 172 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 27 865 378 zł w 2024 roku
• 24 508 382 zł w 2023 roku
• 22 320 719 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2024 roku
• 47% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kędzierzyn - Koźle Terminale wykazała przychody na poziomie 37 444 zł.
Organizacja zarobiła -2 919 663 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 919 663 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Kędzierzyn - Koźle Terminale wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 19% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Clearsight Holdings Iii (luxembourg) S.à R.l.
posiada b.d. udziałów,
które stanowią 0.0% firmy.
Największym udziałowcem od 17.01.2025 jest
Clearsight Holdings Iii (luxembourg) S.à R.l.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 07.10.2019 do 17.01.2025
był Value Quest Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Aktywów Niepublicznych
kontrolując 100% udziałów.
Podobne organizacje do
KĘDZIERZYN - KOŹLE TERMINALE