Organizacja Brandgate poland osiągnęła 2 292 987 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 292 765 zł. Pozostałe przychody to 222 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 011 035 zł.
Zysk netto wyniósł 281 730 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 027 351 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 292 987 zł w 2022 roku.
• 1 265 636 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 630 182 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 281 730 zł w 2022 roku.
• -348 453 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandgate poland wynosi 2 655 577 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 732 467 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 811 820 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 655 577 zł w 2022 roku.
• 843 757 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandgate poland wyniosła 928 389 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 3815 zł.
a
ktywa obrotowe to 924 574 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 928 389 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -195 148 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 123 537 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -617 630 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 928 389 zł w 2022 roku.
• 1 546 019 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -144%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 52.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -217.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 39.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandgate poland wyniosły 1 123 537 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 928 389 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 121%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -899 360 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 123 537 zł w 2022 roku
• 2 022 897 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 121% w 2022 roku
• 131% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandgate poland wykazała przychody na poziomie 2 292 987 zł.
Organizacja zarobiła 281 730 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 281 730 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku