BRANDGATE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000806595
NIP
7010949100
REGON
384588317

Podsumowanie

aktywa
928 tys.
przychód
2,3 mln
zysk
282 tys.
wartość firmy
2,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA BOHATERÓW WRZEŚNIA, 9
Kod pocztowy
02-389
Rejestracja
2019-10-09
Rozpoczęcie działalności
2019-10-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU MOŻE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandgate poland osiągnęła 2 292 987 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 292 765 zł. Pozostałe przychody to 222 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 011 035 zł.
Zysk netto wyniósł 281 730 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 027 351 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 292 987 zł w 2022 roku.
• 1 265 636 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 630 182 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 281 730 zł w 2022 roku.
• -348 453 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandgate poland wynosi 2 655 577 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 732 467 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 811 820 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 655 577 zł w 2022 roku.
• 843 757 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandgate poland wyniosła 928 389 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 3815 zł.
a
ktywa obrotowe to 924 574 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 928 389 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -195 148 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 123 537 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -617 630 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 928 389 zł w 2022 roku.
• 1 546 019 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -144%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 52.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -217.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 39.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandgate poland wyniosły 1 123 537 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 928 389 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 121%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -899 360 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 123 537 zł w 2022 roku
• 2 022 897 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 121% w 2022 roku
• 131% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandgate poland wykazała przychody na poziomie 2 292 987 zł.
Organizacja zarobiła 281 730 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 281 730 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Brandgate poland wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 85% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Brandgate Group Oü posiada 70 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Sumisławski Sebastian posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Największym udziałowcem od 19.10.2021 jest Brandgate Group Oü kontrolujący 70% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.12.2019 do 19.10.2021 był Brandgate Group Oü kontrolując 75% udziałów.
W okresie od 09.10.2019 do 13.12.2019 najwięcej udziałów posiadał Brandgate Group Oü. Jego udziały w tym czasie wynosiły 91%.