SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z 1 DO 3 CZŁONKÓW DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO JEJ REPREZENTACJI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU POWOŁANIA PROKURENTA SAMOISTNEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PROKURENT SAMOISTNY SAMODZIELNIE.
Organizacja TRANSPORTER.MB osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły -86 129 zł.
Zysk netto wyniósł 86 129 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 43 064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 86 129 zł w 2020 roku.
• 66 792 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji TRANSPORTER.MB wynosi 1 083 683 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
377 941 zł a 2 015 684 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 541 842 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 083 683 zł w 2020 roku.
• 870 771 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji TRANSPORTER.MB wynosi 2,96%. To oznacza, że firma ma szansę 2,96% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,96% w 2020 roku.
• 2,98% w 2019 roku.
• 3,00% w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji TRANSPORTER.MB wynosi 0,31%. To oznacza, że firma ma szansę 0,31% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,125% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,31% w 2020 roku.
• 0,14% w 2019 roku.
• 0,06% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
TRANSPORTER.MB charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2020 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2018 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla TRANSPORTER.MB wynosi 50 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 17 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 101 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 17 tys. zł a 101 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
25 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 50 tys. zł w 2020 roku.
• 44 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 17 tys. zł w 2020 roku.
• 13 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 101 tys. zł w 2020 roku.
• 84 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów TRANSPORTER.MB wyniosła 2 176 065 zł.
a
ktywa trwałe to 412 560 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 763 506 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 176 065 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 503 921 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 672 144 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 088 033 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 176 065 zł w 2020 roku.
• 1 111 971 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania TRANSPORTER.MB wyniosły 1 672 144 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 176 065 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 836 072 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 672 144 zł w 2020 roku
• 694 179 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2020 roku
• 62% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja zarobiła 94 647 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8518 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 86 129 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8518 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku