MARKETING SOKOŁÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000752886
NIP
8231664158
REGON
381564760

Podsumowanie

aktywa
881 tys.
przychód
2,7 mln
zysk
-125 tys.
wartość firmy
1,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
BRZOZÓW
Adres
, 27
Kod pocztowy
08-300
Rejestracja
2018-10-12
Rozpoczęcie działalności
2018-10-12
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing sokołów osiągnęła 2 691 004 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 691 004 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 815 640 zł.
Strata netto wyniosła 124 636 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 538 201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 691 004 zł w 2023 roku.
• 3 962 167 zł w 2022 roku.
• 2 560 439 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -24 927 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -124 636 zł w 2023 roku.
• 109 807 zł w 2022 roku.
• 43 439 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing sokołów wynosi 1 923 251 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 6 727 510 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 384 650 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 923 251 zł w 2023 roku.
• 3 303 396 zł w 2022 roku.
• 2 021 085 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing sokołów wyniosła 881 069 zł.
a
ktywa trwałe to 388 043 zł.
a
ktywa obrotowe to 493 027 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 881 069 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 172 331 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 708 739 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 176 214 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 881 069 zł w 2023 roku.
• 1 120 324 zł w 2022 roku.
• 1 092 297 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -72%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing sokołów wyniosły 708 739 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 881 069 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 141 748 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 708 739 zł w 2023 roku
• 823 357 zł w 2022 roku
• 905 138 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2023 roku
• 73% w 2022 roku
• 83% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing sokołów wykazała przychody na poziomie 2 691 004 zł.
Organizacja zarobiła -124 636 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -124 636 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 19 274 zł w 2022 roku
• 3018 zł w 2021 roku

Organizacja Marketing sokołów wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Strubel Dariusz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Pieniak Rafał posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Strubel Dariusz (50% udziałów)
• Pieniak Rafał (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 12.10.2018 do 10.03.2020:
• Pieniak Katarzyna (50% udziałów)
• Strubel Dariusz (50% udziałów)