HARTWIG FASHION DEPARTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000731456
NIP
1132973817
REGON
380202960

Podsumowanie

aktywa
731 tys.
przychód
3,5 mln
zysk
190 tys.
wartość firmy
3,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WINNICKA, 3
Kod pocztowy
02-095
Rejestracja
2018-05-10
Rozpoczęcie działalności
2018-05-10
Kapitał zakładowy
5100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Hartwig fashion department osiągnęła 3 468 462 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 468 316 zł. Pozostałe przychody to 146 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 278 539 zł.
Zysk netto wyniósł 189 778 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 693 692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 468 462 zł w 2022 roku.
• 1 921 561 zł w 2021 roku.
• 730 621 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 37 956 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 189 778 zł w 2022 roku.
• 155 494 zł w 2021 roku.
• 27 410 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hartwig fashion department wynosi 3 280 757 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 209 337 zł a 8 671 155 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 656 151 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 280 757 zł w 2022 roku.
• 2 030 020 zł w 2021 roku.
• 607 104 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Hartwig fashion department wyniosła 730 989 zł.
a
ktywa trwałe to 185 485 zł.
a
ktywa obrotowe to 545 503 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 730 989 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 279 116 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 451 872 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 146 198 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 730 989 zł w 2022 roku.
• 1 121 801 zł w 2021 roku.
• 170 555 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 68%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Hartwig fashion department wyniosły 451 872 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 730 989 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 90 374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 451 872 zł w 2022 roku
• 952 462 zł w 2021 roku
• 156 710 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
• 92% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Hartwig fashion department wykazała przychody na poziomie 3 468 462 zł.
Organizacja zarobiła 218 206 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 28 428 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 189 778 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5686 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 28 428 zł w 2022 roku
• 23 798 zł w 2021 roku
• 3440 zł w 2020 roku

Organizacja Hartwig fashion department wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kalinowska Marta posiada 51 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Piekarska Olga posiada 51 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Piekarska Olga (50% udziałów)
• Ręczajska Kalinowska Marta (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.05.2018 do 13.06.2019:
• Piekarska Olga (33% udziałów)
• Ceranowicz Katarzyna (33% udziałów)
• Ręczajska Kalinowska Marta (33% udziałów)