AGENCJA REKLAMOWA PAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000707612
NIP
6972341476
REGON
368636112

Podsumowanie

aktywa
63 tys.
przychód
380 tys.
zysk
-4 tys.
wartość firmy
279 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
LESZNO
Adres
UL. JÓZEFA CHOCISZEWSKIEGO, 12
Kod pocztowy
64-100
Rejestracja
2017-12-07
Rozpoczęcie działalności
2017-09-26
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
marlena@arpama.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH, W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, JEST UPOWAŻNIONY PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PORKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa pama osiągnęła 379 660 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 379 503 zł. Pozostałe przychody to 157 zł.
Całkowite koszty wyniosły 383 306 zł.
Strata netto wyniosła 3803 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 59 008 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 379 660 zł w 2022 roku.
• 417 349 zł w 2021 roku.
• 245 817 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -3732 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3803 zł w 2022 roku.
• 11 097 zł w 2021 roku.
• -4111 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa pama wynosi 279 382 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 949 150 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 28 454 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 279 382 zł w 2022 roku.
• 351 749 zł w 2021 roku.
• 184 683 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa pama wyniosła 62 702 zł.
a
ktywa obrotowe to 62 702 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 62 702 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 35 034 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 27 668 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -4480 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 62 702 zł w 2022 roku.
• 104 383 zł w 2021 roku.
• 66 979 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa pama wyniosły 27 668 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 62 702 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5815 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 27 668 zł w 2022 roku
• 65 547 zł w 2021 roku
• 39 240 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2022 roku
• 63% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa pama wykazała przychody na poziomie 379 660 zł.
Organizacja zarobiła -3803 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3803 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -536 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja reklamowa pama wykazała zysk netto większy niż 23% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 23% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Polsakiewicz Marlena posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Polsakiewicz Krystian posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Polsakiewicz Krystian (50% udziałów)
• Polsakiewicz Marlena (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.05.2018 do 04.03.2019:
• Śliwińska Paulina (50% udziałów)
• Polsakiewicz Marlena (50% udziałów)
W okresie od 07.12.2017 do 02.05.2018 najwięcej udziałów posiadała Polsakiewicz Marlena . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.