KREATYWNA GRUPA GASTRONOMICZNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CHMIELNA SPÓŁKA KOMANDYTOWAKRS
0000704826NIP
5213802878REGON
368791090
Podsumowanie
aktywa
1,8 mln
przychód
5,6 mln
zysk
215 tys.
wartość firmy
5,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CHMIELNA, 26
Kod pocztowy
00-200
Rejestracja
2017-11-21
Rozpoczęcie działalności
2017-11-21
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI SPÓŁKA POSIADA TYLKO JEDNEGO KOMPLEMENTARIUSZA JEST ON ZOBOWIĄZANY DO SAMODZIELNEGO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI. JEŻELI SPÓŁKA POSIADA DWÓCH LUB WIĘCEJ KOMPLEMENTARIUSZY SPRAWY SPÓŁKI PROWADZĄ DWAJ KOMPLEMENTARIUSZE ŁĄCZNIE. KOMPLEMENTARIUSZEM W SPÓŁCE JEST KREATYWNA GRUPA GASTRONOMICZNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organizacja Kreatywna grupa gastronomiczna osiągnęła 5 602 440 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 602 440 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 387 136 zł.
Zysk netto wyniósł 215 304 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 120 488 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 602 440 zł w 2022 roku.
• 3 528 899 zł w 2021 roku.
• 2 835 710 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 43 061 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 215 304 zł w 2022 roku.
• 229 013 zł w 2021 roku.
• 342 577 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kreatywna grupa gastronomiczna wynosi 5 059 378 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
463 203 zł a 14 006 099 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 011 876 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 059 378 zł w 2022 roku.
• 3 742 134 zł w 2021 roku.
• 3 819 439 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kreatywna grupa gastronomiczna wyniosła 1 781 928 zł.
a
ktywa trwałe to 147 658 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 634 271 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 781 928 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 617 604 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 164 324 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 356 386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 781 928 zł w 2022 roku.
• 1 521 478 zł w 2021 roku.
• 1 413 634 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kreatywna grupa gastronomiczna wyniosły 1 164 324 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 781 928 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 232 865 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 164 324 zł w 2022 roku
• 890 165 zł w 2021 roku
• 668 757 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
• 47% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kreatywna grupa gastronomiczna wykazała przychody na poziomie 5 602 440 zł.
Organizacja zarobiła 264 877 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 49 573 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 215 304 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9915 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 49 573 zł w 2022 roku
• 25 000 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Kreatywna grupa gastronomiczna wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do KREATYWNA GRUPA GASTRONOMICZNA