GASTRO MARKET POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000700613
NIP
6462961458
REGON
368563011

Podsumowanie

aktywa
41 tys.
przychód
175 tys.
zysk
24 tys.
wartość firmy
234 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
TYCHY
Adres
UL. KOŚCIUSZKI, 12
Kod pocztowy
43-100
Rejestracja
2017-10-20
Rozpoczęcie działalności
2017-10-20
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Gastro market polska osiągnęła 174 571 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 174 046 zł. Pozostałe przychody to 525 zł.
Całkowite koszty wyniosły 149 858 zł.
Zysk netto wyniósł 24 189 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 34 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 174 571 zł w 2022 roku.
• 7420 zł w 2021 roku.
• 29 875 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 4838 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 189 zł w 2022 roku.
• -6697 zł w 2021 roku.
• 3105 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gastro market polska wynosi 233 861 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 20 724 zł a 436 428 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 46 772 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 233 861 zł w 2022 roku.
• 7529 zł w 2021 roku.
• 39 943 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Gastro market polska wyniosła 41 089 zł.
a
ktywa obrotowe to 41 089 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 41 089 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 27 632 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 456 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 41 089 zł w 2022 roku.
• 4005 zł w 2021 roku.
• 16 457 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 88%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Gastro market polska wyniosły 13 456 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 41 089 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 456 zł w 2022 roku
• 562 zł w 2021 roku
• 6317 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
• 38% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Gastro market polska wykazała przychody na poziomie 174 571 zł.
Organizacja zarobiła 26 636 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2447 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 189 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 489 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2447 zł w 2022 roku
• 157 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Gastro market polska wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 63% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kosicki Łukasz posiada 92 udziałów, które stanowią 92% firmy.
Największym udziałowcem od 17.06.2022 jest Kosicki Łukasz kontrolujący 92% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 20.10.2017 do 17.06.2022 był Materna Marcin kontrolując 92% udziałów.