SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z WIĘCEJ NIŻ Z JEDNEGO CZŁONKA (ZARZĄD WIELOOSOBOWY) DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU WRAZ Z DRUGIM CZŁONKIEM ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Global Business Transport osiągnęła 361 625 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 33 274 zł. Pozostałe przychody to 328 351 zł.
Całkowite koszty wyniosły 309 672 zł.
Strata netto wyniosła 276 398 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -33 554 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 361 625 zł w 2023 roku.
• 1 205 473 zł w 2022 roku.
• 1 186 848 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -37 664 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -276 398 zł w 2023 roku.
• -139 675 zł w 2022 roku.
• 106 828 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Global Business Transport wynosi 241 083 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 904 063 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 23 120 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 241 083 zł w 2023 roku.
• 803 649 zł w 2022 roku.
• 1 218 542 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Global Business Transport wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
• 1,88% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Global Business Transport wynosi 1,23%. To oznacza, że firma ma szansę 1,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,220% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,23% w 2023 roku.
• 0,55% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Global Business Transport charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 5 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Global Business Transport wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 11 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 11 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
0 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 11 tys. zł w 2023 roku.
• 44 tys. zł w 2022 roku.
• 43 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 24 874
zł.
Koszty operacyjne Global Business Transport wyniosły 281 181
zł.
Wynagrodzenia stanowią 9%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-19 062 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 24 874 zł w 2023 roku
• 157 524 zł w 2022 roku
• 156 607 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
9% w 2023 roku
•
12% w 2022 roku
•
15% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Global Business Transport wyniosła 70 469 zł.
a
ktywa obrotowe to 70 469 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 70 469 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -475 845 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 546 314 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -35 163 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 70 469 zł w 2023 roku.
• 502 455 zł w 2022 roku.
• 349 588 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -392%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 58%.
Marża operacyjna wyniosła -745%.
Marża netto wyniosła -76%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -71.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 363.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -145.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Global Business Transport wyniosły 546 314 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 70 469 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 775%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 61 006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 546 314 zł w 2023 roku
• 701 903 zł w 2022 roku
• 409 360 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 135.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 775% w 2023 roku
• 140% w 2022 roku
• 117% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Global Business Transport wykazała przychody na poziomie 361 625 zł.
Organizacja zarobiła -276 398 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -276 398 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 5466 zł w 2021 roku
Organizacja Global Business Transport wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 35% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.006%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Maleru Petru
posiada 67 udziałów,
które stanowią 67.0% firmy.
Craciun Eugen
posiada 33 udziałów,
które stanowią 33.0% firmy.
Największym udziałowcem od 11.09.2019 jest
Maleru Petru
kontrolujący 67% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.01.2017 do 11.09.2019
był Maleru Petru
kontrolując 67% udziałów.