Organizacja DFG Transport osiągnęła 139 570 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 139 570 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 162 426 zł.
Strata netto wyniosła 22 856 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -6386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 139 570 zł w 2024 roku.
• 187 554 zł w 2023 roku.
• 200 762 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -22 856 zł w 2024 roku.
• 20 146 zł w 2023 roku.
• -22 039 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT DFG Transport wynosi -23 tys. zł.
EBITDA DFG Transport wynosi -16 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
2402 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -22 824 zł w
2024 roku.
• 20 146 zł w
2023 roku.
• -22 039 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
2175 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -15 988 zł w
2024 roku.
• 30 884 zł w
2023 roku.
• -2694 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji DFG Transport wynosi 93 047 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 348 925 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4257 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 93 047 zł w 2024 roku.
• 205 618 zł w 2023 roku.
• 133 842 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji DFG Transport wynosi 0,41%. To oznacza, że firma ma szansę 0,41% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,043% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,41% w 2024 roku.
• 0,39% w 2023 roku.
• 0,38% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
DFG Transport charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 111 968
zł.
Koszty operacyjne DFG Transport wyniosły 162 394
zł.
Wynagrodzenia stanowią 69%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
14 617 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 111 968 zł w 2024 roku
• 80 796 zł w 2023 roku
• 99 848 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
69% w 2024 roku
•
48% w 2023 roku
•
45% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów DFG Transport wyniosła 522 241 zł.
a
ktywa trwałe to 57 897 zł.
a
ktywa obrotowe to 464 344 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 522 241 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -149 875 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 672 116 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 508 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 522 241 zł w 2024 roku.
• 478 294 zł w 2023 roku.
• 453 331 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła -16%.
Marża netto wyniosła -16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -82.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania DFG Transport wyniosły 672 116 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 522 241 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 129%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 46 775 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 672 116 zł w 2024 roku
• 605 313 zł w 2023 roku
• 600 496 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 129% w 2024 roku
• 127% w 2023 roku
• 132% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja DFG Transport wykazała przychody na poziomie 139 570 zł.