CREATIVE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000637095
NIP
5833215276
REGON
365391414

Podsumowanie

aktywa
4 mln
przychód
3,6 mln
zysk
722 tys.
wartość firmy
7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. GRZYBOWSKA, 87
Kod pocztowy
00-844
Rejestracja
2016-09-14
Rozpoczęcie działalności
2016-09-14
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA DOKUMENTÓW ZAWIERAJĄCYCH TEGO RODZAJU OŚWIADCZENIA UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creative group osiągnęła 3 579 148 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 573 362 zł. Pozostałe przychody to 5786 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 851 306 zł.
Zysk netto wyniósł 722 056 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 563 639 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 579 148 zł w 2022 roku.
• 2 760 972 zł w 2021 roku.
• 2 680 647 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 138 925 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 722 056 zł w 2022 roku.
• 331 069 zł w 2021 roku.
• 547 502 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative group wynosi 6 982 938 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 708 616 zł a 10 108 782 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 268 317 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 982 938 zł w 2022 roku.
• 4 332 260 zł w 2021 roku.
• 4 221 189 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creative group wyniosła 3 984 330 zł.
a
ktywa trwałe to 2 440 371 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 543 958 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 984 330 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 278 155 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 706 175 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 706 008 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 984 330 zł w 2022 roku.
• 3 546 681 zł w 2021 roku.
• 1 168 749 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Creative group wyniosły 1 706 175 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 984 330 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 256 863 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 706 175 zł w 2022 roku
• 1 990 230 zł w 2021 roku
• 843 302 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
• 72% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creative group wykazała przychody na poziomie 3 579 148 zł.
Organizacja zarobiła 799 492 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 77 436 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 722 056 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 14 417 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 77 436 zł w 2022 roku
• 16 638 zł w 2021 roku
• 24 689 zł w 2020 roku

Organizacja Creative group wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Czwarno Kacper posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Czwarno Hubert posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Kadziewicz Łukasz posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Czwarno Kacper (40% udziałów)
• Czwarno Hubert (40% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 25.11.2020 do 19.11.2021 był Kadziewicz Łukasz kontrolując 82% udziałów.
W okresie od 27.03.2019 do 25.11.2020 najwięcej udziałów posiadał Czwarno Hubert . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.