SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA DOKUMENTÓW ZAWIERAJĄCYCH TEGO RODZAJU OŚWIADCZENIA UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Organizacja Creative Group osiągnęła 5 085 872 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 085 735 zł. Pozostałe przychody to 138 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 833 358 zł.
Zysk netto wyniósł 252 377 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 617 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 085 872 zł w 2024 roku.
• 4 325 624 zł w 2023 roku.
• 3 579 148 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 32 135 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 252 377 zł w 2024 roku.
• 710 838 zł w 2023 roku.
• 722 056 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creative Group wynosi 494 tys. zł.
EBITDA Creative Group wynosi 569 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative Group wynosi 6 831 066 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 430 977 zł a 12 965 210 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 884 245 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 831 066 zł w 2024 roku.
• 7 968 797 zł w 2023 roku.
• 6 982 938 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative Group wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2024 roku.
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Creative Group charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 870 560
zł.
Koszty operacyjne Creative Group wyniosły 4 591 852
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
121 452 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 870 560 zł w 2024 roku
• 712 409 zł w 2023 roku
• 565 077 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2024 roku
•
22% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative Group wyniosła 6 169 855 zł.
a
ktywa trwałe to 2 290 747 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 879 107 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 169 855 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 241 302 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 928 552 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 816 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 169 855 zł w 2024 roku.
• 5 712 703 zł w 2023 roku.
• 3 984 330 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative Group wyniosły 2 928 552 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 169 855 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 358 099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 928 552 zł w 2024 roku
• 2 723 778 zł w 2023 roku
• 1 706 175 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2024 roku
• 48% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative Group wykazała przychody na poziomie 5 085 872 zł.
Organizacja zarobiła 285 336 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 32 959 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 252 377 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3944 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 32 959 zł w 2024 roku
• 72 179 zł w 2023 roku
• 77 436 zł w 2022 roku