SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA DOKUMENTÓW ZAWIERAJĄCYCH TEGO RODZAJU OŚWIADCZENIA UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Organizacja Creative Group osiągnęła 5 085 872 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 085 735 zł. Pozostałe przychody to 138 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 833 358 zł.
Zysk netto wyniósł 252 377 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 617 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 085 872 zł w 2024 roku.
• 4 325 624 zł w 2023 roku.
• 3 579 148 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 32 135 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 252 377 zł w 2024 roku.
• 710 838 zł w 2023 roku.
• 722 056 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creative Group wynosi 494 tys. zł.
EBITDA Creative Group wynosi 569 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative Group wynosi 6 831 066 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 430 977 zł a 12 965 210 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 884 245 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 831 066 zł w 2024 roku.
• 7 968 797 zł w 2023 roku.
• 6 982 938 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Creative Group wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative Group wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2024 roku.
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Creative Group charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Creative Group wynosi 244 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 50 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 648 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 50 tys. zł a 648 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
33 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 244 tys. zł w 2024 roku.
• 237 tys. zł w 2023 roku.
• 153 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 50 tys. zł w 2024 roku.
• 130 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 648 tys. zł w 2024 roku.
• 598 tys. zł w 2023 roku.
• 456 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 870 560
zł.
Koszty operacyjne Creative Group wyniosły 4 591 852
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
121 452 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 870 560 zł w 2024 roku
• 712 409 zł w 2023 roku
• 565 077 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2024 roku
•
22% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative Group wyniosła 6 169 855 zł.
a
ktywa trwałe to 2 290 747 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 879 107 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 169 855 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 241 302 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 928 552 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 816 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 169 855 zł w 2024 roku.
• 5 712 703 zł w 2023 roku.
• 3 984 330 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative Group wyniosły 2 928 552 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 169 855 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 358 099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 928 552 zł w 2024 roku
• 2 723 778 zł w 2023 roku
• 1 706 175 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2024 roku
• 48% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative Group wykazała przychody na poziomie 5 085 872 zł.
Organizacja zarobiła 285 336 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 32 959 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 252 377 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3944 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 32 959 zł w 2024 roku
• 72 179 zł w 2023 roku
• 77 436 zł w 2022 roku