MARKETING BPC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000635008
NIP
9372685281
REGON
365295745

Podsumowanie

aktywa
14 tys.
przychód
59 tys.
zysk
-7 tys.
wartość firmy
39 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BIELSKO-BIAŁA
Adres
UL. KOMOROWICKA, 39
Kod pocztowy
43-300
Rejestracja
2016-09-02
Rozpoczęcie działalności
2016-09-02
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIELSKU-BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing bpc osiągnęła 58 624 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 58 623 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 65 794 zł.
Strata netto wyniosła 7171 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 6228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 58 624 zł w 2022 roku.
• 67 436 zł w 2021 roku.
• 48 669 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -371 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7171 zł w 2022 roku.
• 2871 zł w 2021 roku.
• -9297 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing bpc wynosi 39 083 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 146 560 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3993 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 39 083 zł w 2022 roku.
• 56 441 zł w 2021 roku.
• 32 446 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing bpc wyniosła 13 895 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 895 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 895 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -60 282 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 74 177 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1527 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 895 zł w 2022 roku.
• 22 879 zł w 2021 roku.
• 19 898 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -52%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła -12%.
Marża netto wyniosła -12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 102.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing bpc wyniosły 74 177 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 895 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 534%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 74 177 zł w 2022 roku
• 75 990 zł w 2021 roku
• 75 880 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 90.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 534% w 2022 roku
• 332% w 2021 roku
• 381% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing bpc wykazała przychody na poziomie 58 624 zł.
Organizacja zarobiła -7171 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -7171 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 285 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Marketing bpc wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 28% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 20% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sznapka Petr posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Wojewoda Joanna posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 23.04.2020 jest Sznapka Petr kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 04.12.2018 do 23.04.2020 był Sznapka Petr kontrolując 51% udziałów.
W okresie od 02.09.2016 do 04.12.2018 najwięcej udziałów posiadał Duszyński Konrad . Jego udziały w tym czasie wynosiły 39%.