HANA DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000618332
NIP
6793128671
REGON
364472837

Podsumowanie

aktywa
2 mln
przychód
5,4 mln
zysk
151 tys.
wartość firmy
4,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. MURARSKA, 19
Kod pocztowy
31-311
Rejestracja
2016-05-16
Rozpoczęcie działalności
2016-04-16
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI ZOBOWIĄZAŃ I ROZPORZĄDZEŃ WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Hana design osiągnęła 5 366 557 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 362 513 zł. Pozostałe przychody to 4044 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 211 702 zł.
Zysk netto wyniósł 150 811 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 770 911 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 366 557 zł w 2022 roku.
• 4 714 976 zł w 2021 roku.
• 3 416 722 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 10 627 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 150 811 zł w 2022 roku.
• 9048 zł w 2021 roku.
• 42 660 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hana design wynosi 4 760 052 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 579 103 zł a 13 416 392 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 648 191 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 760 052 zł w 2022 roku.
• 3 645 502 zł w 2021 roku.
• 2 907 664 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Hana design wyniosła 2 037 383 zł.
a
ktywa trwałe to 751 316 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 286 067 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 037 383 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 772 137 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 265 246 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 348 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 037 383 zł w 2022 roku.
• 2 268 259 zł w 2021 roku.
• 1 330 445 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Hana design wyniosły 1 265 246 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 037 383 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 226 477 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 265 246 zł w 2022 roku
• 1 646 933 zł w 2021 roku
• 718 166 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2022 roku
• 73% w 2021 roku
• 54% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Hana design wykazała przychody na poziomie 5 366 557 zł.
Organizacja zarobiła 167 920 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 109 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 150 811 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -55 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 109 zł w 2022 roku
• 2061 zł w 2021 roku
• 5571 zł w 2020 roku

Organizacja Hana design wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kokurewicz Paweł posiada 300 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Szlag Marcin posiada 300 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Szlag Marcin (50% udziałów)
• Kokurewicz Paweł (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 24.10.2017 do 01.03.2019:
• Szlag Marcin (25% udziałów)
• Kokurewicz Paweł (25% udziałów)
• Kokurewicz Marta (25% udziałów)
• Szlag Aleksandra (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.05.2016 do 24.10.2017:
• Kokurewicz Marta (50% udziałów)
• Szlag Aleksandra (50% udziałów)