MANUFAKTURA PORCELANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000605387
NIP
6793123834
REGON
363871498

Podsumowanie

aktywa
47 tys.
przychód
76 tys.
zysk
8 tys.
wartość firmy
94 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. WĘGIERSKA, 7
Kod pocztowy
30-538
Rejestracja
2016-03-01
Rozpoczęcie działalności
2016-03-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.manufakturaporcelany.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Manufaktura porcelany osiągnęła 76 349 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 76 349 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 68 043 zł.
Zysk netto wyniósł 8306 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 8200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 76 349 zł w 2022 roku.
• 77 669 zł w 2021 roku.
• 53 822 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3491 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8306 zł w 2022 roku.
• -17 994 zł w 2021 roku.
• 11 610 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Manufaktura porcelany wynosi 94 369 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 10 247 zł a 190 873 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 14 160 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 94 369 zł w 2022 roku.
• 55 797 zł w 2021 roku.
• 99 833 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Manufaktura porcelany wyniosła 47 049 zł.
a
ktywa obrotowe to 47 049 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 47 049 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 662 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 33 387 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5603 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 47 049 zł w 2022 roku.
• 54 742 zł w 2021 roku.
• 59 945 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 61%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -36.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Manufaktura porcelany wyniosły 33 387 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 47 049 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 71%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2123 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 33 387 zł w 2022 roku
• 49 386 zł w 2021 roku
• 36 595 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 71% w 2022 roku
• 90% w 2021 roku
• 61% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Manufaktura porcelany wykazała przychody na poziomie 76 349 zł.
Organizacja zarobiła 8636 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 330 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8306 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 66 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 330 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1008 zł w 2020 roku

Organizacja Manufaktura porcelany wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Produkcja ceramicznych wyrobów stołowych i ozdobnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 48% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 30% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 48% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sztybel Liliana posiada 30 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Kokociński Michał posiada 20 udziałów, które stanowią 40% firmy.

Podobne organizacje do MANUFAKTURA PORCELANY