SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Organizacja NEW Fashion Brand osiągnęła 834 269 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 833 946 zł. Pozostałe przychody to 322 zł.
Całkowite koszty wyniosły 452 524 zł.
Zysk netto wyniósł 381 422 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -412 032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 834 269 zł w 2024 roku.
• 723 536 zł w 2023 roku.
• 242 482 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 202 676 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 381 422 zł w 2024 roku.
• 222 063 zł w 2023 roku.
• 101 167 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT NEW Fashion Brand wynosi 471 tys. zł.
EBITDA NEW Fashion Brand wynosi 471 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
207 459 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 470 958 zł w
2024 roku.
• 276 872 zł w
2023 roku.
• -102 571 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
207 135 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 470 958 zł w
2024 roku.
• 276 872 zł w
2023 roku.
• -102 571 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji NEW Fashion Brand wynosi 2 481 098 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
399 230 zł a 5 339 914 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 301 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 481 098 zł w 2024 roku.
• 1 650 270 zł w 2023 roku.
• 679 437 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji NEW Fashion Brand wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,600% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
NEW Fashion Brand charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne NEW Fashion Brand wyniosły 362 988
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-73 453 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 26 111 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
6% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów NEW Fashion Brand wyniosła 652 903 zł.
a
ktywa trwałe to 59 078 zł.
a
ktywa obrotowe to 593 825 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 652 903 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 532 306 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 120 597 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -19 171 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 652 903 zł w 2024 roku.
• 1 055 056 zł w 2023 roku.
• 291 393 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 58%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 72%.
Marża operacyjna wyniosła 56%.
Marża netto wyniosła 46%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania NEW Fashion Brand wyniosły 120 597 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 652 903 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -301 790 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 120 597 zł w 2024 roku
• 682 172 zł w 2023 roku
• 140 572 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 38 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2024 roku
• 65% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja NEW Fashion Brand wykazała przychody na poziomie 834 269 zł.
Organizacja zarobiła 471 280 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 89 858 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 381 422 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 837 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 89 858 zł w 2024 roku
• 54 803 zł w 2023 roku
• 203 739 zł w 2022 roku
Organizacja NEW Fashion Brand wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.003%.