SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: 1. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE; 2. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO: A) PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY W KAŻDYM PRZYPADKU SAMODZIELNIE, B) WICEPREZES ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU: - W PRZYPADKU CZYNNOŚCI POWODUJĄCYCH ROZPORZĄDZENIE PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIE ZOBOWIĄZANIA W KWOCIE MNIEJSZEJ LUB RÓWNEJ 700.000 ZŁ KAŻDY Z NICH SAMODZIELNIE; - W PRZYPADKU CZYNNOŚCI POWODUJĄCYCH ROZPORZĄDZENIE PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIE ZOBOWIĄZANIA POWYŻEJ 700.000 ZŁ, WICEPREZES ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.
Organizacja Foodcom osiągnęła 662 153 591 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 661 548 161 zł. Pozostałe przychody to 605 431 zł.
Całkowite koszty wyniosły 639 833 923 zł.
Zysk netto wyniósł 21 714 237 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 170 907 967 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 662 153 591 zł w 2022 roku.
• 397 838 567 zł w 2021 roku.
• 145 182 392 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7 128 585 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 714 237 zł w 2022 roku.
• 10 141 648 zł w 2021 roku.
• 1 062 851 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Foodcom wynosi 552 671 372 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
24 378 696 zł a 1 655 383 978 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 149 690 799 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 552 671 372 zł w 2022 roku.
• 316 885 322 zł w 2021 roku.
• 104 526 447 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Foodcom wyniosła 76 706 619 zł.
a
ktywa trwałe to 2 501 462 zł.
a
ktywa obrotowe to 74 205 156 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 76 706 619 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 32 504 927 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 44 201 691 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 749 563 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 76 706 619 zł w 2022 roku.
• 57 174 982 zł w 2021 roku.
• 22 622 667 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 67%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Foodcom wyniosły 44 201 691 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 76 706 619 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 099 142 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 44 201 691 zł w 2022 roku
• 42 384 292 zł w 2021 roku
• 17 973 625 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku
• 79% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Foodcom wykazała przychody na poziomie 662 153 591 zł.
Organizacja zarobiła 27 090 102 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5 375 865 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 714 237 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1 709 222 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5 375 865 zł w 2022 roku
• 1 998 258 zł w 2021 roku
• 299 017 zł w 2020 roku
Organizacja Foodcom wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów jadalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki