SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU, GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, PREZES ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU, GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja GT Truck Serwis osiągnęła 183 310 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 183 288 zł. Pozostałe przychody to 23 zł.
Całkowite koszty wyniosły 149 613 zł.
Zysk netto wyniósł 33 675 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -55 340 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 183 310 zł w 2024 roku.
• 385 140 zł w 2023 roku.
• 243 654 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -8738 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 33 675 zł w 2024 roku.
• 131 006 zł w 2023 roku.
• 65 229 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT GT Truck Serwis wynosi 37 tys. zł.
EBITDA GT Truck Serwis wynosi 37 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
10 553 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 37 221 zł w
2024 roku.
• 145 091 zł w
2023 roku.
• 74 520 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
11 080 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 37 221 zł w
2024 roku.
• 172 326 zł w
2023 roku.
• 88 634 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji GT Truck Serwis wynosi 786 219 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
274 966 zł a 2 822 995 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -14 355 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 786 219 zł w 2024 roku.
• 1 284 840 zł w 2023 roku.
• 829 151 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji GT Truck Serwis wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
GT Truck Serwis charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1416
zł.
Koszty operacyjne GT Truck Serwis wyniosły 146 067
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-7738 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1416 zł w 2024 roku
• 1416 zł w 2023 roku
• 1416 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2024 roku
•
1% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów GT Truck Serwis wyniosła 727 215 zł.
a
ktywa obrotowe to 727 215 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 727 215 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 705 749 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 466 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 69 099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 727 215 zł w 2024 roku.
• 686 428 zł w 2023 roku.
• 568 494 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania GT Truck Serwis wyniosły 21 466 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 727 215 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -7552 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 466 zł w 2024 roku
• 14 354 zł w 2023 roku
• 27 426 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2024 roku
• 2% w 2023 roku
• 5% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja GT Truck Serwis wykazała przychody na poziomie 183 310 zł.
Organizacja zarobiła 37 144 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3469 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 33 675 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1827 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3469 zł w 2024 roku
• 13 084 zł w 2023 roku
• 6552 zł w 2022 roku
Organizacja GT Truck Serwis wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 69% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 10% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Sak Łukasz
posiada 70 udziałów,
które stanowią 70.0% firmy.
Opłatek Anna
posiada 30 udziałów,
które stanowią 30.0% firmy.
Największym udziałowcem od 21.03.2023 jest
Sak Łukasz
kontrolujący 70% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.11.2017 do 21.03.2023
był Sak Łukasz
kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.10.2014 do 24.11.2017:
• Sak Łukasz (50% udziałów)
• Szatkowski Szymon (50% udziałów)