SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH "TRANSPORT I LOGISTYKA POLSKA" UPRAWNIONY JEST JEDNOOSOBOWO PRZEWODNICZĄCY "TRANSPORT I LOGISTYKA POLSKA" LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Reprezentacja pracodawców sektora transportu i logistyki
Udział w konferencjach i kongresach branżowych
Sporządzanie raportów branżowych
Interwencje i dialog z Unią Europejską
Wymiana doświadczeń między firmami członkowskimi
Transport i Logistyka Polska (TLP) to profesjonalna organizacja zrzeszająca pracodawców z sektora transportu i logistyki. TLP działa na rzecz wspierania i reprezentowania interesów swoich członków, wpływając na przepisy prawne i promując najlepsze praktyki w branży. Organizacja aktywnie uczestniczy w licznych inicjatywach, zarówno krajowych, jak i międzynarodowych, takich jak konferencje przewoźników, kongresy logistyczne oraz spotkania liderów branży transportowej. TLP angażuje się również w dialog z przedstawicielami Unii Europejskiej, interweniując w sprawach dotyczących polityki transportu.Do istotnych działań organizacji należą sporządzanie raportów, które oferują wgląd w aktualny stan branży transportu drogowego w Polsce oraz w warunki sanitarno-parkingowe w bazach logistycznych w kraju i za granicą. TLP promuje również zgodność z międzynarodowymi standardami oraz edukację w zakresie nowoczesnych rozwiązań logistycznych.Misją TLP jest tworzenie środowiska prawnego i operacyjnego sprzyjającego rozwojowi transportu i logistyki, a także reprezentowanie interesów swoich członków na forum lokalnym oraz międzynarodowym. Historia organizacji obejmuje lata zaangażowania w rozwój sektora, świadectwo licznych osiągnięć, w tym wpływania na legislację krajową.TLP jest również platformą wymiany doświadczeń i współpracy między firmami członkowskimi, oferując im miejsce na promocję oraz możliwościach wspólnego rozwiązywania branżowych problemów. Na stronach TLP znaleźć można liczne aktualności i wydarzenia, które odzwierciedlają aktywność organizacji oraz najnowsze trendy w sektorze transportu i logistyki.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Transport I Logistyka Polska osiągnęła 2 648 573 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 579 005 zł. Pozostałe przychody to 69 567 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 392 802 zł.
Zysk netto wyniósł 186 203 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 47 531 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 648 573 zł w 2024 roku.
• 3 766 180 zł w 2023 roku.
• 3 273 352 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -94 761 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 186 203 zł w 2024 roku.
• 1 804 769 zł w 2023 roku.
• 1 599 885 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport I Logistyka Polska wynosi 4 003 759 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 493 230 zł a 7 963 892 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -225 058 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 003 759 zł w 2024 roku.
• 11 083 442 zł w 2023 roku.
• 9 781 690 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport I Logistyka Polska wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transport I Logistyka Polska charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 220 777
zł.
Koszty operacyjne Transport I Logistyka Polska wyniosły 2 400 029
zł.
Wynagrodzenia stanowią 51%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
174 397 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 220 777 zł w 2024 roku
• 1 122 533 zł w 2023 roku
• 1 059 784 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
51% w 2024 roku
•
58% w 2023 roku
•
63% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport I Logistyka Polska wyniosła 3 208 712 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1331 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 207 381 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 208 712 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 990 973 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 217 739 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 204 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 208 712 zł w 2024 roku.
• 2 931 914 zł w 2023 roku.
• 2 464 814 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport I Logistyka Polska wyniosły 1 217 739 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 208 712 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 41 732 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 217 739 zł w 2024 roku
• 1 127 145 zł w 2023 roku
• 864 928 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2024 roku
• 38% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport I Logistyka Polska wykazała przychody na poziomie 2 648 573 zł.
Organizacja zarobiła 186 203 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 186 203 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 36 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Transport I Logistyka Polska wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.06%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
TRANSPORT I LOGISTYKA POLSK