SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH "TRANSPORT I LOGISTYKA POLSKA" UPRAWNIONY JEST JEDNOOSOBOWO PRZEWODNICZĄCY "TRANSPORT I LOGISTYKA POLSKA" LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Reprezentacja pracodawców sektora transportu i logistyki
Udział w konferencjach i kongresach branżowych
Sporządzanie raportów branżowych
Interwencje i dialog z Unią Europejską
Wymiana doświadczeń między firmami członkowskimi
Transport i Logistyka Polska (TLP) to profesjonalna organizacja zrzeszająca pracodawców z sektora transportu i logistyki. TLP działa na rzecz wspierania i reprezentowania interesów swoich członków, wpływając na przepisy prawne i promując najlepsze praktyki w branży. Organizacja aktywnie uczestniczy w licznych inicjatywach, zarówno krajowych, jak i międzynarodowych, takich jak konferencje przewoźników, kongresy logistyczne oraz spotkania liderów branży transportowej. TLP angażuje się również w dialog z przedstawicielami Unii Europejskiej, interweniując w sprawach dotyczących polityki transportu.Do istotnych działań organizacji należą sporządzanie raportów, które oferują wgląd w aktualny stan branży transportu drogowego w Polsce oraz w warunki sanitarno-parkingowe w bazach logistycznych w kraju i za granicą. TLP promuje również zgodność z międzynarodowymi standardami oraz edukację w zakresie nowoczesnych rozwiązań logistycznych.Misją TLP jest tworzenie środowiska prawnego i operacyjnego sprzyjającego rozwojowi transportu i logistyki, a także reprezentowanie interesów swoich członków na forum lokalnym oraz międzynarodowym. Historia organizacji obejmuje lata zaangażowania w rozwój sektora, świadectwo licznych osiągnięć, w tym wpływania na legislację krajową.TLP jest również platformą wymiany doświadczeń i współpracy między firmami członkowskimi, oferując im miejsce na promocję oraz możliwościach wspólnego rozwiązywania branżowych problemów. Na stronach TLP znaleźć można liczne aktualności i wydarzenia, które odzwierciedlają aktywność organizacji oraz najnowsze trendy w sektorze transportu i logistyki.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Transport I Logistyka Polska osiągnęła 2 648 573 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 579 005 zł. Pozostałe przychody to 69 567 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 392 802 zł.
Zysk netto wyniósł 186 203 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 47 531 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 648 573 zł w 2024 roku.
• 3 766 180 zł w 2023 roku.
• 3 273 352 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -94 761 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 186 203 zł w 2024 roku.
• 1 804 769 zł w 2023 roku.
• 1 599 885 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport I Logistyka Polska wynosi 4 003 759 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 493 230 zł a 7 963 892 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 225 058 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 003 759 zł w 2024 roku.
• 11 083 442 zł w 2023 roku.
• 9 781 690 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Transport I Logistyka Polska wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport I Logistyka Polska wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transport I Logistyka Polska charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Transport I Logistyka Polska wynosi 224 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 27 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 696 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 27 tys. zł a 696 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
10 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 224 tys. zł w 2024 roku.
• 313 tys. zł w 2023 roku.
• 277 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 27 tys. zł w 2024 roku.
• 113 tys. zł w 2023 roku.
• 98 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 696 tys. zł w 2024 roku.
• 631 tys. zł w 2023 roku.
• 558 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 220 777
zł.
Koszty operacyjne Transport I Logistyka Polska wyniosły 2 400 029
zł.
Wynagrodzenia stanowią 51%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
174 397 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 220 777 zł w 2024 roku
• 1 122 533 zł w 2023 roku
• 1 059 784 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
51% w 2024 roku
•
58% w 2023 roku
•
63% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport I Logistyka Polska wyniosła 3 208 712 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1331 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 207 381 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 208 712 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 990 973 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 217 739 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 204 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 208 712 zł w 2024 roku.
• 2 931 914 zł w 2023 roku.
• 2 464 814 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport I Logistyka Polska wyniosły 1 217 739 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 208 712 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 41 732 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 217 739 zł w 2024 roku
• 1 127 145 zł w 2023 roku
• 864 928 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2024 roku
• 38% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport I Logistyka Polska wykazała przychody na poziomie 2 648 573 zł.
Organizacja zarobiła 186 203 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 186 203 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 36 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Transport I Logistyka Polska wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
TRANSPORT I LOGISTYKA POLSK