PRO NEWMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000501942
NIP
5322048245
REGON
147184434

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
837 tys.
zysk
181 tys.
wartość firmy
1,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
JÓZEFÓW
Adres
POLNA, 8
Kod pocztowy
05-420
Rejestracja
2014-03-13
Rozpoczęcie działalności
2014-03-13
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.pronewmedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pro newmedia osiągnęła 836 628 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 836 554 zł. Pozostałe przychody to 74 zł.
Całkowite koszty wyniosły 655 466 zł.
Zysk netto wyniósł 181 088 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -365 375 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 836 628 zł w 2021 roku.
• 1 750 070 zł w 2020 roku.
• 1 599 722 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 55 462 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 181 088 zł w 2021 roku.
• -160 276 zł w 2020 roku.
• 262 436 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pro newmedia wynosi 1 516 008 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 233 903 zł a 2 535 236 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -124 535 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 516 008 zł w 2021 roku.
• 1 264 800 zł w 2020 roku.
• 2 334 519 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pro newmedia wyniosła 1 246 685 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 246 685 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 246 685 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 311 871 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 934 814 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -183 329 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 246 685 zł w 2021 roku.
• 1 039 565 zł w 2020 roku.
• 599 733 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 58%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pro newmedia wyniosły 934 814 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 246 685 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -100 610 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 934 814 zł w 2021 roku
• 908 783 zł w 2020 roku
• 308 675 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2021 roku
• 87% w 2020 roku
• 51% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pro newmedia wykazała przychody na poziomie 836 628 zł.
Organizacja zarobiła 246 219 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 65 131 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 181 088 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 26% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 65 131 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Pro newmedia wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lewandowska Edyta posiada 50 udziałów, które stanowią 100% firmy.