LEMONI FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000499691
NIP
7252073597
REGON
101724263

Podsumowanie

aktywa
89 tys.
przychód
374 tys.
zysk
35 tys.
wartość firmy
389 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
WIERZBOWA, 40
Kod pocztowy
90-133
Rejestracja
2014-02-25
Rozpoczęcie działalności
2014-02-03
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
http://lemonifashion.pl/
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Lemoni fashion osiągnęła 373 937 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 373 835 zł. Pozostałe przychody to 102 zł.
Całkowite koszty wyniosły 338 865 zł.
Zysk netto wyniósł 34 970 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 47 132 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 373 937 zł w 2022 roku.
• 262 807 zł w 2021 roku.
• 229 352 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 12 316 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 34 970 zł w 2022 roku.
• -1939 zł w 2021 roku.
• -16 552 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lemoni fashion wynosi 389 173 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 934 843 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 59 398 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 389 173 zł w 2022 roku.
• 175 204 zł w 2021 roku.
• 152 901 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Lemoni fashion wyniosła 88 604 zł.
a
ktywa trwałe to 25 600 zł.
a
ktywa obrotowe to 63 004 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 88 604 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -46 796 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 135 401 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 652 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 88 604 zł w 2022 roku.
• 58 633 zł w 2021 roku.
• 55 617 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -75%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Lemoni fashion wyniosły 135 401 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 88 604 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 153%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8731 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 135 401 zł w 2022 roku
• 140 399 zł w 2021 roku
• 135 445 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 59.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 153% w 2022 roku
• 239% w 2021 roku
• 244% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Lemoni fashion wykazała przychody na poziomie 373 937 zł.
Organizacja zarobiła 37 876 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2906 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 34 970 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 581 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2906 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Lemoni fashion wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 88% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szubert Ewa posiada 85 udziałów, które stanowią 85% firmy.
Szubert Marcin posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.