SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADNIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
BRAND EMOTION to firma specjalizująca się w szerokim zakresie usług związanych z branżą targową oraz aranżacją przestrzeni komercyjnych. Każdego roku, realizując ponad 100 stoisk targowych zarówno w Polsce, jak i za granicą, zdobywają czołowe nagrody, takie jak 'Acanthus Aureus'. Co wyróżnia BRAND EMOTION na tle konkurencji, to kompleksowe podejście do obsługi klientów, obejmujące nie tylko projektowanie i budowę stoisk, ale także pełną organizację wydarzeń i konferencji. Oferują własne meble, innowacyjne systemy tkanin napinanych oraz usługi druku, co sprawia, że ich oferta jest bardzo konkurencyjna na rynku. Przywiązują dużą wagę do perfekcyjnego dopasowania do potrzeb klientów, a także zapewniają wsparcie techniczne przez całą dobę, co zwiększa komfort realizacji projektów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand Emotion osiągnęła 2 555 543 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 553 269 zł. Pozostałe przychody to 2274 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 121 944 zł.
Zysk netto wyniósł 431 325 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 152 838 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 555 543 zł w 2024 roku.
• 4 319 636 zł w 2023 roku.
• 2 754 898 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 54 870 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 431 325 zł w 2024 roku.
• 524 985 zł w 2023 roku.
• 536 529 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand Emotion wynosi 493 tys. zł.
EBITDA Brand Emotion wynosi 494 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
62 437 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 493 457 zł w
2024 roku.
• 585 933 zł w
2023 roku.
• 562 176 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
62 483 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 494 496 zł w
2024 roku.
• 585 933 zł w
2023 roku.
• 562 176 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand Emotion wynosi 4 686 616 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 257 623 zł a 6 707 320 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 485 583 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 686 616 zł w 2024 roku.
• 5 955 354 zł w 2023 roku.
• 4 670 144 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Brand Emotion wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand Emotion wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Brand Emotion charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Brand Emotion wynosi 198 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 74 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 515 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 74 tys. zł a 515 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
24 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 198 tys. zł w 2024 roku.
• 190 tys. zł w 2023 roku.
• 126 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 74 tys. zł w 2024 roku.
• 88 tys. zł w 2023 roku.
• 83 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 515 tys. zł w 2024 roku.
• 387 tys. zł w 2023 roku.
• 187 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 122 718
zł.
Koszty operacyjne Brand Emotion wyniosły 2 059 812
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3757 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 122 718 zł w 2024 roku
• 207 619 zł w 2023 roku
• 160 280 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2024 roku
•
6% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand Emotion wyniosła 2 155 799 zł.
a
ktywa trwałe to 205 106 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 950 693 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 155 799 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 676 830 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 478 969 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 265 446 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 155 799 zł w 2024 roku.
• 1 817 499 zł w 2023 roku.
• 1 296 170 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand Emotion wyniosły 478 969 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 155 799 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 46 497 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 478 969 zł w 2024 roku
• 516 622 zł w 2023 roku
• 379 599 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2024 roku
• 28% w 2023 roku
• 29% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand Emotion wykazała przychody na poziomie 2 555 543 zł.
Organizacja zarobiła 490 629 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 59 304 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 431 325 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7803 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 59 304 zł w 2024 roku
• 55 420 zł w 2023 roku
• 30 441 zł w 2022 roku