BRAND EMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000462922
NIP
9721244642
REGON
302434325

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
2,8 mln
zysk
537 tys.
wartość firmy
4,7 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. STRZESZYŃSKA, 35/37
Kod pocztowy
60-479
Rejestracja
2013-05-20
Rozpoczęcie działalności
2013-06-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.brandemotion.pl
Email
piotr@brandemotion.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADNIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand emotion osiągnęła 2 754 898 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 737 416 zł. Pozostałe przychody to 17 482 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 200 887 zł.
Zysk netto wyniósł 536 529 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 253 844 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 754 898 zł w 2022 roku.
• 996 288 zł w 2021 roku.
• 1 145 785 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 97 859 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 536 529 zł w 2022 roku.
• -31 291 zł w 2021 roku.
• 104 408 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand emotion wynosi 4 670 144 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 687 428 zł a 7 511 407 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 676 522 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 670 144 zł w 2022 roku.
• 949 224 zł w 2021 roku.
• 1 489 990 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand emotion wyniosła 1 296 170 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 381 052 zł.
a
ktywa obrotowe to 915 118 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 296 170 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 916 571 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 379 599 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 199 699 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 296 170 zł w 2022 roku.
• 838 891 zł w 2021 roku.
• 739 626 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand emotion wyniosły 379 599 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 296 170 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 45 222 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 379 599 zł w 2022 roku
• 458 849 zł w 2021 roku
• 328 293 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
• 44% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand emotion wykazała przychody na poziomie 2 754 898 zł.
Organizacja zarobiła 566 970 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 30 441 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 536 529 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5152 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 30 441 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 9959 zł w 2020 roku

Organizacja Brand emotion wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.08%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Malanowski Piotr posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Roszkowiak Przemysław posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Malanowski Piotr (50% udziałów)
• Roszkowiak Przemysław (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 20.05.2013 do 25.09.2015 była Walkowska Joanna kontrolująca 98% udziałów.