Organizacja Europejska Unia Reklamy Otwartej osiągnęła 1 639 853 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 517 403 zł. Pozostałe przychody to 122 450 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 395 252 zł.
Zysk netto wyniósł 122 151 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 143 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 639 853 zł w 2024 roku.
• 1 236 342 zł w 2023 roku.
• 902 948 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 27 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 122 151 zł w 2024 roku.
• 46 049 zł w 2023 roku.
• 55 085 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Europejska Unia Reklamy Otwartej wynosi 3 081 875 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 221 514 zł a 8 000 180 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 379 664 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 081 875 zł w 2024 roku.
• 2 191 844 zł w 2023 roku.
• 1 063 210 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Europejska Unia Reklamy Otwartej wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Europejska Unia Reklamy Otwartej wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,043% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Europejska Unia Reklamy Otwartej charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Europejska Unia Reklamy Otwartej wynosi 127 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 12 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 400 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 12 tys. zł a 400 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
18 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 127 tys. zł w 2024 roku.
• 82 tys. zł w 2023 roku.
• 27 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 12 tys. zł w 2024 roku.
• 9 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 400 tys. zł w 2024 roku.
• 316 tys. zł w 2023 roku.
• 64 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 257 934
zł.
Koszty operacyjne Europejska Unia Reklamy Otwartej wyniosły 1 437 068
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
9957 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 257 934 zł w 2024 roku
• 218 435 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2024 roku
•
19% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Europejska Unia Reklamy Otwartej wyniosła 2 316 227 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1 390 495 zł.
a
ktywa obrotowe to 925 732 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 316 227 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 000 045 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 316 182 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 289 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 316 227 zł w 2024 roku.
• 1 854 849 zł w 2023 roku.
• 462 745 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Europejska Unia Reklamy Otwartej wyniosły 316 182 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 316 227 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8395 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 316 182 zł w 2024 roku
• 276 955 zł w 2023 roku
• 141 538 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2024 roku
• 15% w 2023 roku
• 31% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Europejska Unia Reklamy Otwartej wykazała przychody na poziomie 1 639 853 zł.
Organizacja zarobiła 122 151 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 122 151 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Europejska Unia Reklamy Otwartej wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Kaszkiel Kamila
posiada 950 udziałów,
które stanowią 79.2% firmy.