FP BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000448017
NIP
5213645195
REGON
146537617

Podsumowanie

aktywa
9,7 mln
przychód
18,8 mln
zysk
-2 mln
wartość firmy
14,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. BROWARNA, 4
Kod pocztowy
00-338
Rejestracja
2013-01-18
Rozpoczęcie działalności
2013-01-18
Kapitał zakładowy
233000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
http://www.femipleasure.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA SAMODZIELNIE PRZEZ PREZESA ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fp brand osiągnęła 18 793 515 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 18 697 986 zł. Pozostałe przychody to 95 529 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 709 758 zł.
Strata netto wyniosła 2 011 773 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 793 515 zł w 2022 roku.
• 20 738 357 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -265 671 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 011 773 zł w 2022 roku.
• 1 102 987 zł w 2021 roku.
• 508 688 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fp brand wynosi 14 616 438 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 46 983 788 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 436 073 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 616 438 zł w 2022 roku.
• 21 833 777 zł w 2021 roku.
• 6 104 260 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fp brand wyniosła 9 650 872 zł.
a
ktywa trwałe to 2 109 605 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 541 267 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 650 872 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 783 237 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 867 635 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 792 508 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 650 872 zł w 2022 roku.
• 13 117 885 zł w 2021 roku.
• 9 547 678 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -72%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fp brand wyniosły 6 867 635 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 650 872 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 71%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 867 635 zł w 2022 roku
• 8 322 875 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 71% w 2022 roku
• 63% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fp brand wykazała przychody na poziomie 18 793 515 zł.
Organizacja zarobiła -2 011 773 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 011 773 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 254 071 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fp brand wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Produkcja pozostałej odzieży wierzchniej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Q Vestis posiada 1932 udziałów, które stanowią 82.9% firmy.
Nawarkiewicz Anita posiada 398 udziałów, które stanowią 17.1% firmy.
Największym udziałowcem od 08.12.2023 jest Q Vestis kontrolujący 83% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.07.2021 do 08.12.2023 był Q Vestis kontrolując 70% udziałów.
W okresie od 28.05.2019 do 30.07.2021 najwięcej udziałów posiadał Król Amadeusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 39%.

Podobne organizacje do FP BRAND