CENTRUM REKLAMY MULTIMEDIALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000438373
NIP
5862279416
REGON
221769620

Podsumowanie

aktywa
2 mln
przychód
1,1 mln
zysk
19 tys.
wartość firmy
819 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. RACŁAWICKA, 15-19
Kod pocztowy
53-149
Rejestracja
2012-10-30
Rozpoczęcie działalności
2012-10-30
Kapitał zakładowy
120000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.crmpolska.com.pl
Email
biuro@crmpolska.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Centrum reklamy multimedialnej osiągnęła 1 114 451 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 114 451 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 095 356 zł.
Zysk netto wyniósł 19 095 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -266 374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 114 451 zł w 2020 roku.
• 2 013 713 zł w 2019 roku.
• 105 959 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 79 201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 19 095 zł w 2020 roku.
• -11 318 zł w 2019 roku.
• -5273 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum reklamy multimedialnej wynosi 819 347 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 786 126 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -152 123 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 819 347 zł w 2020 roku.
• 1 342 475 zł w 2019 roku.
• 70 639 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Centrum reklamy multimedialnej wyniosła 2 038 438 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 038 438 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 039 386 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -27 676 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 067 062 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 436 276 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 039 386 zł w 2020 roku.
• 799 390 zł w 2019 roku.
• 1 762 015 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -69%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -73.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Centrum reklamy multimedialnej wyniosły 2 067 062 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 039 386 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 101%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 397 108 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 067 062 zł w 2020 roku
• 846 161 zł w 2019 roku
• 1 797 468 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 101% w 2020 roku
• 106% w 2019 roku
• 102% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Centrum reklamy multimedialnej wykazała przychody na poziomie 1 114 451 zł.
Organizacja zarobiła 20 983 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1888 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 19 095 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 629 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1888 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Centrum reklamy multimedialnej wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 83% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Jazienicki Kamil posiada 2352 udziałów, które stanowią 98% firmy.
Największym udziałowcem od 30.05.2018 jest Jazienicki Kamil kontrolujący 98% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.10.2017 do 30.05.2018 był Jazienicki Kamil kontrolując 98% udziałów.
W okresie od 21.12.2016 do 11.10.2017 najwięcej udziałów posiadał Jazienicki Kamil . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.