Organizacja "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne osiągnęła 26 325 091 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 26 325 091 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 25 849 260 zł.
Zysk netto wyniósł 475 831 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 817 522 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 26 325 091 zł w 2024 roku.
• 23 720 287 zł w 2023 roku.
• 22 950 851 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 475 831 zł w 2024 roku.
• -173 171 zł w 2023 roku.
• 212 413 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi 693 tys. zł.
EBITDA "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi 694 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
28 103 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 692 856 zł w
2024 roku.
• -109 610 zł w
2023 roku.
• 263 937 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
23 038 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 693 950 zł w
2024 roku.
• -108 297 zł w
2023 roku.
• 265 250 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi 20 399 480 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
946 096 zł a 65 812 727 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 277 633 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 399 480 zł w 2024 roku.
• 16 402 748 zł w 2023 roku.
• 16 869 320 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi 0,27%. To oznacza, że firma ma szansę 0,27% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,27% w 2024 roku.
• 0,71% w 2023 roku.
• 0,44% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 540 524
zł.
Koszty operacyjne "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wyniosły 25 632 235
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
170 122 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 540 524 zł w 2024 roku
• 2 213 489 zł w 2023 roku
• 2 235 803 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2024 roku
•
9% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wyniosła 6 037 493 zł.
a
ktywa trwałe to 20 723 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 016 770 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 037 493 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 261 462 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 776 031 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 235 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 037 493 zł w 2024 roku.
• 7 105 962 zł w 2023 roku.
• 7 338 103 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wyniosły 4 776 031 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 037 493 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 79%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 132 105 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 776 031 zł w 2024 roku
• 6 320 331 zł w 2023 roku
• 6 379 301 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 79% w 2024 roku
• 89% w 2023 roku
• 87% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wykazała przychody na poziomie 26 325 091 zł.
Organizacja zarobiła 586 536 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 110 705 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 475 831 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 815 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 110 705 zł w 2024 roku
• 63 411 zł w 2023 roku
• 51 456 zł w 2022 roku
Organizacja "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.4%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
"ALBA" MARKETING I KONSULTACJE FARMACEUTYCZNE