Organizacja "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne osiągnęła 22 950 851 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 950 851 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 738 438 zł.
Zysk netto wyniósł 212 413 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 869 683 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 950 851 zł w 2022 roku.
• 21 296 345 zł w 2021 roku.
• 19 365 811 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -56 744 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 212 413 zł w 2022 roku.
• 704 889 zł w 2021 roku.
• 340 714 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi 16 869 320 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
719 102 zł a 57 377 128 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 082 654 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 869 320 zł w 2022 roku.
• 17 576 912 zł w 2021 roku.
• 14 560 056 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wyniosła 7 338 103 zł.
a
ktywa trwałe to 41 177 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 296 926 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 338 103 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 958 802 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 379 301 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 589 835 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 338 103 zł w 2022 roku.
• 6 921 976 zł w 2021 roku.
• 6 611 085 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wyniosły 6 379 301 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 338 103 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 87%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 505 601 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 379 301 zł w 2022 roku
• 6 175 587 zł w 2021 roku
• 6 228 871 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 87% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku
• 94% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wykazała przychody na poziomie 22 950 851 zł.
Organizacja zarobiła 263 869 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 51 456 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 212 413 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 291 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 51 456 zł w 2022 roku
• 92 439 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.08%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do "ALBA" MARKETING I KONSULTACJE FARMACEUTYCZNE