Organizacja Marketing i konsultacje farmaceutyczne osiągnęła 56 388 109 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 56 388 109 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 56 030 175 zł.
Zysk netto wyniósł 357 935 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 146 413 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 56 388 109 zł w 2024 roku.
• 51 445 606 zł w 2023 roku.
• 47 537 870 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -18 759 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 357 935 zł w 2024 roku.
• -684 145 zł w 2023 roku.
• -14 155 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi 372 tys. zł.
EBITDA Marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi 403 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
34 809 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 372 148 zł w
2024 roku.
• -684 145 zł w
2023 roku.
• 68 142 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
93 830 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 402 936 zł w
2024 roku.
• -666 062 zł w
2023 roku.
• 86 074 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi 45 677 130 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 579 345 zł a 140 970 273 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 009 497 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 45 677 130 zł w 2024 roku.
• 40 681 939 zł w 2023 roku.
• 38 589 890 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,73% w 2023 roku.
• 0,20% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 7 086 241
zł.
Koszty operacyjne Marketing i konsultacje farmaceutyczne wyniosły 56 015 961
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
579 668 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 7 086 241 zł w 2024 roku
• 5 601 113 zł w 2023 roku
• 4 775 802 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2024 roku
•
11% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing i konsultacje farmaceutyczne wyniosła 12 678 588 zł.
a
ktywa trwałe to 70 529 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 608 059 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 678 588 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 871 092 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 807 496 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 280 518 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 678 588 zł w 2024 roku.
• 11 875 964 zł w 2023 roku.
• 12 572 466 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing i konsultacje farmaceutyczne wyniosły 3 807 496 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 678 588 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 297 950 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 807 496 zł w 2024 roku
• 3 362 806 zł w 2023 roku
• 3 375 163 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2024 roku
• 28% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing i konsultacje farmaceutyczne wykazała przychody na poziomie 56 388 109 zł.
Organizacja zarobiła 372 144 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 209 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 357 935 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -17 221 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 209 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 81 867 zł w 2022 roku
Organizacja Marketing i konsultacje farmaceutyczne wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.9%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.9%.