Organizacja Marketing I Konsultacje Farmaceutyczne osiągnęła 56 388 109 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 56 388 109 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 56 030 175 zł.
Zysk netto wyniósł 357 935 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 146 413 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 56 388 109 zł w 2024 roku.
• 51 445 606 zł w 2023 roku.
• 47 537 870 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -18 759 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 357 935 zł w 2024 roku.
• -684 145 zł w 2023 roku.
• -14 155 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing I Konsultacje Farmaceutyczne wynosi 372 tys. zł.
EBITDA Marketing I Konsultacje Farmaceutyczne wynosi 403 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
34 809 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 372 148 zł w
2024 roku.
• -684 145 zł w
2023 roku.
• 68 142 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
93 830 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 402 936 zł w
2024 roku.
• -666 062 zł w
2023 roku.
• 86 074 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing I Konsultacje Farmaceutyczne wynosi 45 677 130 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 579 345 zł a 140 970 273 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 009 497 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 45 677 130 zł w 2024 roku.
• 40 681 939 zł w 2023 roku.
• 38 589 890 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Marketing I Konsultacje Farmaceutyczne wynosi 1,95%. To oznacza, że firma ma szansę 1,95% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,95% w 2024 roku.
• 1,94% w 2023 roku.
• 1,94% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing I Konsultacje Farmaceutyczne wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2024 roku.
• 0,59% w 2023 roku.
• 0,19% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Marketing I Konsultacje Farmaceutyczne charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Marketing I Konsultacje Farmaceutyczne wynosi 1,49 mln zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 56 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 3,08 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 56 tys. zł a 3,08 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
37 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 1,49 mln zł w 2024 roku.
• 1,34 mln zł w 2023 roku.
• 1,39 mln zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 56 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 3,08 mln zł w 2024 roku.
• 2,97 mln zł w 2023 roku.
• 3,19 mln zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 7 086 241
zł.
Koszty operacyjne Marketing I Konsultacje Farmaceutyczne wyniosły 56 015 961
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
579 668 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 7 086 241 zł w 2024 roku
• 5 601 113 zł w 2023 roku
• 4 775 802 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2024 roku
•
11% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing I Konsultacje Farmaceutyczne wyniosła 12 678 588 zł.
a
ktywa trwałe to 70 529 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 608 059 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 678 588 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 871 092 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 807 496 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 280 518 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 678 588 zł w 2024 roku.
• 11 875 964 zł w 2023 roku.
• 12 572 466 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing I Konsultacje Farmaceutyczne wyniosły 3 807 496 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 678 588 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 297 950 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 807 496 zł w 2024 roku
• 3 362 806 zł w 2023 roku
• 3 375 163 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2024 roku
• 28% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing I Konsultacje Farmaceutyczne wykazała przychody na poziomie 56 388 109 zł.
Organizacja zarobiła 372 144 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 209 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 357 935 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -17 221 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 209 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 81 867 zł w 2022 roku
Organizacja Marketing I Konsultacje Farmaceutyczne wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.