GRAND PARFUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000411708
NIP
5272673738
REGON
146010548

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
5,2 mln
zysk
980 tys.
wartość firmy
8,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CHMIELNA, 106
Kod pocztowy
00-801
Rejestracja
2012-02-17
Rozpoczęcie działalności
2012-02-28
Kapitał zakładowy
5050000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRZY ZARZĄDZIE JEDNOOSOBOWYM SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU. PRZY ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, PRZY CZYM UMOWY I INNE OŚWIADCZENIA WOLI O SKUTKACH FINANSOWYCH PRZEKRACZAJĄCYCH 20.000 ZŁ (DWADZIEŚCIA TYSIĘCY ZŁOTYCH) PODPISUJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Grand parfum osiągnęła 5 194 965 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 194 273 zł. Pozostałe przychody to 692 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 214 330 zł.
Zysk netto wyniósł 979 943 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 745 873 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 194 965 zł w 2022 roku.
• 3 277 820 zł w 2021 roku.
• 2 378 902 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 293 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 979 943 zł w 2022 roku.
• 397 482 zł w 2021 roku.
• -130 189 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grand parfum wynosi 8 309 543 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 926 459 zł a 13 719 207 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 324 664 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 309 543 zł w 2022 roku.
• 3 966 644 zł w 2021 roku.
• 1 585 935 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Grand parfum wyniosła 1 343 630 zł.
a
ktywa trwałe to 422 157 zł.
a
ktywa obrotowe to 921 473 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 343 630 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 235 279 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 108 351 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -6499 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 343 630 zł w 2022 roku.
• 1 131 294 zł w 2021 roku.
• 891 487 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 73%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 79%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Grand parfum wyniosły 108 351 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 343 630 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -64 447 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 108 351 zł w 2022 roku
• 875 958 zł w 2021 roku
• 1 033 634 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku
• 116% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Grand parfum wykazała przychody na poziomie 5 194 965 zł.
Brak danych

Organizacja Grand parfum wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Orijana Trading Poland posiada 5050 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 04.01.2018 jest Orijana Trading Poland kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.02.2017 do 04.01.2018 był Orijana Trading Poland kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 03.06.2016 do 27.02.2017 najwięcej udziałów posiadał Orijana Trading Poland . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.