SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRZY ZARZĄDZIE JEDNOOSOBOWYM SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU. PRZY ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, PRZY CZYM UMOWY I INNE OŚWIADCZENIA WOLI O SKUTKACH FINANSOWYCH PRZEKRACZAJĄCYCH 20.000 ZŁ (DWADZIEŚCIA TYSIĘCY ZŁOTYCH) PODPISUJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Asortyment obejmuje zapachy dla dorosłych i dzieci.
Dostępne również produkty do pielęgnacji oraz akcesoria.
Oferuje zestawy upominkowe i świece zapachowe.
Programy lojalnościowe i partnerskie dla klientów.
Mon Credo to ekskluzywna perfumeria internetowa, która specjalizuje się w sprzedaży luksusowych perfum oraz kosmetyków. Oferuje bogaty asortyment, w tym niszowe zapachy, perfumy dla dzieci oraz różnorodne produkty do pielęgnacji ciała i twarzy. W Mon Credo można znaleźć zarówno produkty do codziennej pielęgnacji, jak i luksusowe zestawy upominkowe. W ofercie znajdują się również akcesoria, mgiełki do ciała, świece zapachowe i aromaty do domu, co czyni ją miejscem, gdzie każdy klient znajdzie coś dla siebie. Mon Credo stawia na oryginalność oraz wyjątkowość swoich produktów, co czyni ją wyróżniającą się marką na rynku perfum i kosmetyków. Oprócz wysokiej jakości oferowanych produktów, Mon Credo zadbało również o wygodne zakupy online, umożliwiając klientom sprawdzenie nowości i promocji. Perfumeria angażuje się także w różne programy, takie jak program VIP oraz program partnerski, co świadczy o dbałości o lojalność swoich klientów. Dodatkowo, Mon Credo jest aktywne w mediach, regularnie prezentując nowości i trendy w świecie perfum i kosmetyków.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Grand parfum osiągnęła 6 267 644 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 267 379 zł. Pozostałe przychody to 265 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 050 790 zł.
Zysk netto wyniósł 216 589 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 686 006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 267 644 zł w 2024 roku.
• 5 748 107 zł w 2023 roku.
• 5 194 965 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 100 896 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 216 589 zł w 2024 roku.
• 391 097 zł w 2023 roku.
• 979 943 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Grand parfum wynosi 256 tys. zł.
EBITDA Grand parfum wynosi 356 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
104 211 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 255 545 zł w
2024 roku.
• 411 579 zł w
2023 roku.
• 990 704 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
116 415 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 355 598 zł w
2024 roku.
• 478 488 zł w
2023 roku.
• 997 793 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grand parfum wynosi 6 264 568 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 219 782 zł a 15 669 111 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 654 050 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 264 568 zł w 2024 roku.
• 6 616 243 zł w 2023 roku.
• 8 309 543 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grand parfum wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,060% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 280 946
zł.
Koszty operacyjne Grand parfum wyniosły 6 011 834
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
109 554 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 280 946 zł w 2024 roku
• 1 335 521 zł w 2023 roku
• 799 248 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2024 roku
•
25% w 2023 roku
•
19% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grand parfum wyniosła 2 051 085 zł.
a
ktywa trwałe to 423 340 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 627 745 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 051 085 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 626 377 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 424 709 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 96 423 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 051 085 zł w 2024 roku.
• 2 051 085 zł w 2023 roku.
• 1 343 630 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grand parfum wyniosły 424 709 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 051 085 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -840 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 424 709 zł w 2024 roku
• 424 709 zł w 2023 roku
• 108 351 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2024 roku
• 21% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grand parfum wykazała przychody na poziomie 6 267 644 zł.
Organizacja zarobiła 238 953 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 364 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 216 589 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 364 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Grand parfum wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
nie zmieniają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.