GRAND PARFUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000411708NIP
5272673738REGON
146010548
Podsumowanie
aktywa
1,3 mln
przychód
5,2 mln
zysk
980 tys.
wartość firmy
8,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CHMIELNA, 106
Kod pocztowy
00-801
Rejestracja
2012-02-17
Rozpoczęcie działalności
2012-02-28
Kapitał zakładowy
5050000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRZY ZARZĄDZIE JEDNOOSOBOWYM SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU. PRZY ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, PRZY CZYM UMOWY I INNE OŚWIADCZENIA WOLI O SKUTKACH FINANSOWYCH PRZEKRACZAJĄCYCH 20.000 ZŁ (DWADZIEŚCIA TYSIĘCY ZŁOTYCH) PODPISUJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Grand parfum osiągnęła 5 194 965 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 194 273 zł. Pozostałe przychody to 692 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 214 330 zł.
Zysk netto wyniósł 979 943 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 745 873 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 194 965 zł w 2022 roku.
• 3 277 820 zł w 2021 roku.
• 2 378 902 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 293 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 979 943 zł w 2022 roku.
• 397 482 zł w 2021 roku.
• -130 189 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grand parfum wynosi 8 309 543 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
926 459 zł a 13 719 207 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 324 664 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 309 543 zł w 2022 roku.
• 3 966 644 zł w 2021 roku.
• 1 585 935 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grand parfum wyniosła 1 343 630 zł.
a
ktywa trwałe to 422 157 zł.
a
ktywa obrotowe to 921 473 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 343 630 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 235 279 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 108 351 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -6499 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 343 630 zł w 2022 roku.
• 1 131 294 zł w 2021 roku.
• 891 487 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 73%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 79%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grand parfum wyniosły 108 351 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 343 630 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -64 447 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 108 351 zł w 2022 roku
• 875 958 zł w 2021 roku
• 1 033 634 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku
• 116% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grand parfum wykazała przychody na poziomie 5 194 965 zł.
Organizacja Grand parfum wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.03%.