RM CONSUMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000397966
NIP
7773220747
REGON
301938070

Podsumowanie

aktywa
8,5 mln
przychód
34 mln
zysk
607 tys.
wartość firmy
25,6 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. OBORNICKA, 227H
Kod pocztowy
60-650
Rejestracja
2011-10-04
Rozpoczęcie działalności
2011-10-04
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTACJA SAMODZIELNA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Rm consumer osiągnęła 34 042 870 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 33 953 922 zł. Pozostałe przychody to 88 947 zł.
Całkowite koszty wyniosły 33 346 905 zł.
Zysk netto wyniósł 607 018 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4 063 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 34 042 870 zł w 2022 roku.
• 28 762 360 zł w 2021 roku.
• 10 604 705 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 30 172 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 607 018 zł w 2022 roku.
• 2 235 140 zł w 2021 roku.
• 1 215 161 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rm consumer wynosi 25 598 939 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 475 622 zł a 85 107 174 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 825 787 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 598 939 zł w 2022 roku.
• 29 031 431 zł w 2021 roku.
• 12 125 444 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Rm consumer wyniosła 8 451 056 zł.
a
ktywa trwałe to 121 882 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 329 174 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 451 056 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 634 163 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 816 893 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 317 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 451 056 zł w 2022 roku.
• 8 387 675 zł w 2021 roku.
• 2 621 336 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Rm consumer wyniosły 7 816 893 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 451 056 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 92%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 322 629 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 816 893 zł w 2022 roku
• 7 166 387 zł w 2021 roku
• 2 361 339 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 93% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
• 90% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Rm consumer wykazała przychody na poziomie 34 042 870 zł.
Organizacja zarobiła 916 036 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 309 018 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 607 018 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 34% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 309 018 zł w 2022 roku
• 402 205 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Rm consumer wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.9%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.9%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki