BRAND TRUST PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000387699
NIP
5213605793
REGON
142935491

Podsumowanie

aktywa
242 tys.
przychód
608 tys.
zysk
81 tys.
wartość firmy
864 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
KONSTANCIN-JEZIORNA
Adres
UL. KOŹLARA, 7A
Kod pocztowy
05-520
Rejestracja
2011-05-30
Rozpoczęcie działalności
2011-05-11
Kapitał zakładowy
65000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand trust partners osiągnęła 608 061 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 608 061 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 526 846 zł.
Zysk netto wyniósł 81 215 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 304 021 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 608 061 zł w 2020 roku.
• 20 525 zł w 2019 roku.
• 20 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 41 856 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 81 215 zł w 2020 roku.
• -2339 zł w 2019 roku.
• -2496 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand trust partners wynosi 863 987 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 133 752 zł a 1 520 153 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 417 189 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 863 987 zł w 2020 roku.
• 41 524 zł w 2019 roku.
• 29 608 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand trust partners wyniosła 242 174 zł.
a
ktywa trwałe to 31 677 zł.
a
ktywa obrotowe to 210 498 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 242 174 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 178 336 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 63 838 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 101 057 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 242 174 zł w 2020 roku.
• 62 284 zł w 2019 roku.
• 40 060 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6260 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6259.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand trust partners wyniosły 63 838 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 242 174 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 619 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 63 838 zł w 2020 roku
• 25 163 zł w 2019 roku
• 600 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2020 roku
• 40% w 2019 roku
• 2% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand trust partners wykazała przychody na poziomie 608 061 zł.
Organizacja zarobiła 88 734 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7519 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 81 215 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3760 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7519 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Brand trust partners wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sokołowski Adam posiada 1183 udziałów, które stanowią 91% firmy.
Kilis Sokołowska Magdalena posiada 117 udziałów, które stanowią 9% firmy.
Największym udziałowcem od 24.06.2020 jest Sokołowski Adam kontrolujący 91% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 10.04.2017 do 24.06.2020 był Kempa Piotr kontrolując 70% udziałów.
W okresie od 18.09.2012 do 10.04.2017 najwięcej udziałów posiadał Derych Oskar . Jego udziały w tym czasie wynosiły 40%.