Organizacja Brand trust partners osiągnęła 608 061 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 608 061 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 526 846 zł.
Zysk netto wyniósł 81 215 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 304 021 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 608 061 zł w 2020 roku.
• 20 525 zł w 2019 roku.
• 20 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 41 856 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 81 215 zł w 2020 roku.
• -2339 zł w 2019 roku.
• -2496 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand trust partners wynosi 863 987 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
133 752 zł a 1 520 153 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 417 189 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 863 987 zł w 2020 roku.
• 41 524 zł w 2019 roku.
• 29 608 zł w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand trust partners wyniosła 242 174 zł.
a
ktywa trwałe to 31 677 zł.
a
ktywa obrotowe to 210 498 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 242 174 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 178 336 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 63 838 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 101 057 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 242 174 zł w 2020 roku.
• 62 284 zł w 2019 roku.
• 40 060 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6260 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6259.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand trust partners wyniosły 63 838 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 242 174 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 619 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 63 838 zł w 2020 roku
• 25 163 zł w 2019 roku
• 600 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2020 roku
• 40% w 2019 roku
• 2% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand trust partners wykazała przychody na poziomie 608 061 zł.
Organizacja zarobiła 88 734 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7519 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 81 215 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3760 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7519 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Brand trust partners wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Sokołowski Adam
posiada 1183 udziałów, które stanowią 91% firmy.