Organizacja "patron" centrum obsługi transportu osiągnęła 1270 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 1270 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1457 zł.
Strata netto wyniosła 1457 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 181 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1270 zł w 2024 roku.
• 3911 zł w 2023 roku.
• 7025 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -83 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1457 zł w 2024 roku.
• 2600 zł w 2023 roku.
• 5682 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "patron" centrum obsługi transportu wynosi 11 260 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 55 535 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1216 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 260 zł w 2024 roku.
• 24 429 zł w 2023 roku.
• 36 883 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "patron" centrum obsługi transportu wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne "patron" centrum obsługi transportu wyniosły 2641
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów "patron" centrum obsługi transportu wyniosła 14 630 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 630 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 630 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 884 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 746 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1532 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 630 zł w 2024 roku.
• 15 438 zł w 2023 roku.
• 13 190 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
Marża netto wyniosła -115%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "patron" centrum obsługi transportu wyniosły 746 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 630 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 72 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 746 zł w 2024 roku
• 210 zł w 2023 roku
• 562 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2024 roku
• 1% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "patron" centrum obsługi transportu wykazała przychody na poziomie 1270 zł.
Organizacja zarobiła -1371 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 86 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1457 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -22 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 86 zł w 2024 roku
• 210 zł w 2023 roku
• 562 zł w 2022 roku
Organizacja "patron" centrum obsługi transportu wykazała zysk netto większy niż 32% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 52% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 32% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 22% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 18% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 52% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Potok Maciej
posiada 102 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 17.03.2025 jest
Potok Maciej
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 25.04.2013 do 17.03.2025:
• Potok Maciej (50% udziałów)
• Stasikowski Robert (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.11.2010 do 25.04.2013:
• Potok Maciej (33% udziałów)
• Stasikowski Robert (33% udziałów)
• Lehmann Tomasz (33% udziałów)
Podobne organizacje do
"PATRON" CENTRUM OBSŁUGI TRANSPORTU